مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۸:۳۶
کد خبر: ۹۴۹۲۷۶
مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی شد
مراسم تودیع دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و معارفه دکتر محمد اسد مسجدی سرپرست دبیری این فدراسیون ظهر امروز(یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون به نمایندگی از مدیران و کارکنان این فدراسیون طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دکتر ملک محمدی، استفاده از تجربیات همه خانواده پزشکی ورزشی را برای رشد و تعالی بیش از پیش این مجموعه ضروری دانست و گفت: مسئولیت دبیری مسئولیت فوق العاده خطیری در فدراسیون های ورزشی است که دکتر ملک محمدی به خوبی از پس آن برآمد. از طرفی خوشبختانه دکتر مسجدی در کنار همه تجربیات ارزشمند مدیریتی، سال ها در خانواده پزشکی ورزشی سرمنشا خدمات ارزشمندی بوده و اطمینان داریم در مسئولیت جدید نیز این رویه را ادامه خواهد داد.

در ادامه این مراسم دکتر ملک محمدی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت همه ارکان فدراسیون در سال های اخیر، از خدمات و زحمات دکتر غلامرضا نوروزی رئیس سابق فدراسیون و دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست  کنونی فدراسیون قدردانی کرد و گفت: خانواده پزشکی ورزشی در هر کسوتی که باشند با انسجام و همدلی هدفی جز اعتلای این مجموعه ندارند.

دکتر مسجدی نیز با بیان اینکه مسئولیت در بخش های مختلف ورزش کشور از جمله در کسوت دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی، امانتی است که باید به خوبی قدر آن را بدانیم، افزود: رویه کاری  اینجانب در سمت دبیری چیزی جز کار و پیگیری دقیق امور برای جلب رضایت حداکثری جامعه ورزش نخواهد بود و درب اتاق من به روی همه اعضای خانواده ورزش همواره باز خواهد بود. قطعا تلاش خواهم کرد از همه دانش و تجربیات خانواده پزشکی ورزشی به خوبی بهره مند شویم.

 

در ادامه دکتر خلیلیان با اشاره به آیه شریفه"  الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ "یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جانباختگان حوادث اخیر را گرامی داشت و ضمن قدردانی از خدمات دکتر ملک محمدی، به معرفی دکتر مسجدی پرداخت و گفت: دکتر مسجدی از جمله اعضای خانواده پزشکی ورزشی است که در سال های نه چندان دور در کسوت رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان خدمات شایسته ای را به جامعه ورزش آن استان عزیز ارائه کرده و طی این سال ها در سمت های مختلف در مجموعه ورزش کشور، کارنامه درخور تحسینی داشته است بنابراین از سه اصل دانش، تجربه و هنر مدیریتی به خوبی بهره مند است. در مجموع شرایط کار مهیاست و در این میان همه ما باید سعی کنیم با همدلی و انسجام کامل بر روی مسئولیت های خویش متمرکز باشیم.   

در ادامه این مراسم به پاس تلاش و زحمات دکتر ملک محمدی در کسوت دبیری فدراسیون لوح  تقدیری از طرف دکتر خلیلیان به ایشان تقدیم شد و دکتر مسجدی رسما به عنوان سرپرست دیبری فدراسیون معرفی شد.

نگاهی به رزومه دکتر مسجدی:

-رئیس اسبق فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان

-مدیریت مجموعه های سورارکاری کل کشور

-رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان

-دبیر فدراسیون کشتی

-رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان

نظر شما