وحید عبداللهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردانی برای حفظ رنکینگ باید در مسابقات شرکت کند/ برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۷:۱۹
کد خبر: ۹۴۹۳۷۴
مربی تیم‌ملی تکواندو گفت: قطعا برای المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه به میزبانی بیروت برگزار می‌شود برنامه ریزی خوبی را انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید عبداللهی، مربی تیم‌ملی تکواندو، درباره رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: رقابت‌های انتخابی با حضور بهترین‌های تکواندو برگزار شد و در نهایت هم 23 نفر برتر به اردوهای تیم‌ملی راه یافتند که این اردوها نیز از 28 دی ماه برگزار خواهد شد.

او در مورد احتمال اعزام سجاد مردانی، آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز توضیح داد: سجاد مردانی بازیکن خوب و بزرگی است و کاملا طبیعی است که از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برخوردار باشد. اما در کنار آمادگی خوبی که دارد صرفا برای حفظ رنکینگ خودش هم باید تا المپیک در مسابقات حضور داشته باشد. از شش نفر اول این وزن که موفق به کسب سهمیه شدند ممکن است به هر دلیلی مانند مصدومیت و یا ... حضور در توکیو را از دست بدهند بنابراین جایگزین آن شخص رنک هفتم این وزن خواهد بود که این رنک هم در اختیار سجاد است بنابراین برای حفظ رنک باید در مسابقات شرکت کند.

او اضافه کرد: در مورد دو ورزشکار المپین‌مان هم باید بگویم که چون فدراسیون جهانی رنک ورزشکاران را باز گذاشته است و این رنک در رده بندی المپیک تاثیر دارد باید در اردوها و برخی از مسابقات شرکت کنند تا رنک خود را حفظ کنند.

مربی تیم‌ملی در پایان در مورد برنامه‌های تیم‌ملی برای حضور موفق در المپیک 2020 گفت: قطعا برای المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه به میزبانی بیروت برگزار می‌شود برنامه ریزی خوبی را انجام دادیم و پس از تایید این برنامه‌ها از سوی فدراسیون و کمیته ملی المپیک آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز