علی‌اصغر مجرد:

خوشحالی کسب سهمیه قابل وصف نیست

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۴:۰۷
کد خبر: ۹۴۹۷۷۱
خوشحالی کسب سهمیه قابل وصف نیست
بازیکن تیم ملی والیبال ایران با ابراز خوشحالی از کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو، تاکید کرد: واقعا نمی‌توانم این خوشحالی و خرسندی را وصف کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی‌اصغر مجرد درباره شرایط خود در تیم ملی و صعود ایران به بازی‌های المپیک 2020 توکیو، اظهار داشت: از ابتدای سال در کنار تیم ملی بودم. همه بازیکنان، سربازی در تیم ملی هستند و باید به کشور خدمت کنند. خوشحالم که به همراه تیم ملی موفق به کسب این افتخار شدم.

وی درباره مسابقات انتخابی المپیک در گروه مردان قاره آسیا نیز گفت: تورنمنت سختی بود چون هیچ تیمی از قبل بازنده‌ای اینجا نیامده بود و همه تیم‌ها تلاش داشتند تک سهمیه بازی‌ها را کسب کنند. حتی قطر که در قهرمانی آسیا نهم شده بود و به‌جای ژاپن به این مسابقات آمد، به جمع چهار تیم برتر صعود کرد. بازهم تکرار می‌کنم، شرایط مسابقات خیلی سخت بود و خدا را شکر که موفق شدیم.

مجرد درباره بازی حساس نیمه نهایی برابر کره جنوبی تصریح کرد: به نظر من دیدار نیمه نهایی خیلی سخت‌تر از فینال بود. کره توفانی بازی کرد. خدا شکر بازیکنان خود را نباختند و مسابقه را کنترل کردند و با شکست کره، راهی فینال شدند.

ملی‌پوش والیبال کشورمان به میزبانی چین در این رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: چین میزبان بود و مسابقه با میزبان در فینال شرایط خاص خود را دارد. ایران در دور مقدماتی و در مسابقه نخست با چین نیز پایاپای بازی کرد، اما در دیدار نهایی، تیم ایران برابر چین خیلی خوب بازی کرد. چینی‌ها بد بازی نکردند اما تیم ایران در این بازی کنترل داشت و در نهایت سهمیه المپیک را کسب کرد.

مجرد درباره اهمیت بازی‌های المپیک و حضورش در تیم ملی برای کسب سهمیه والیبال ایران گفت: سال‌ها آرزوی ورود به تیم ملی داشتم که در تیم نوجوانان به این آرزو رسیدم. بعد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را نیز به دست آوردم. در حال حاضر نیز بزرگ‌ترین آرزوی ورزشی‌ام، حضور در بازی های المپیک به همراه تیم ملی والیبال ایران است چون مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان است. خیلی خوشحالم که به عنوان یک بازیکن در کسب سهمیه المپیک نقش داشتم و امیدوارم دل مردم ایران را در این شرایط خاص کشور خوشحالم کرده باشم.

وی با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی و این که بازیکنان در دیدار نهایی برابر چین با مچ‌بند مشکی وارد زمین مسابقه شدند، گفت: سقوط هواپیما، اتفاق خیلی سختی بود. به عنوان یک ایرانی، دلم شکست و تا دو شب دلم می‌گرفت و حتی گریه می‌کردم. اتفاق سختی بود و همه ناراحت و غمگین شدند. ملی‌پوشان برای ابراز همدردی با خانواده جانباختگان عزیز، با مچ‌بند وارد زمین شدند و پیروزی را نیز تقدیم مردم کردند تا شاید با این صعود، هرچند کوتاه مدت دل ملت را شاد کرده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز