علیرضا نادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

محمودی جایگزین مناسبی برای غفور بود/ واکنش کولاکوویچ به منتقدان غیرحرفه‌ای است/ همه از رفتن والیبال روی سکوی المپیک خوشحال می‌شوند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۶:۵۱:۲۴
کد خبر: ۹۴۹۹۱۸
محمودی جایگزین مناسبی برای غفور بود/ واکنش کولاکوویچ به منتقدان غیرحرفه‌ای است/ همه از رفتن والیبال روی سکوی المپیک خوشحال می‌شوند
بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال گفت: قرار گرفتن روی سکو المپیک افتخار بزرگی است و قطعا همه از این اتفاق خوشحال می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا نادی، بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال درباره صعود تیم ایران به المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قبل از صحبت از تیم‌ملی بابت سقوط هواپیما بوئینگ و جان باختن تعدادی از هموطنان به همه مردم کشورم تسلیت می‌گویم و سپس به تک تک بازیکنان، کادرفنی و فدراسیون بابت صعود تیم‌ملی ایران به المپیک 2020 برای دومین بار تبریک می‌گویم. عملکرد تیم نشان داد که فدراسیون کاملا با برنامه قدم در این رقابت‌ها گذاشته بود که در نهایت هم این برنامه‌ها نتیجه داد.

او اضافه کرد: در کنار این کادرفنی و بازیکنان هم بی‌شک تلاش زیادی کردند بیش از یک ماه رقابت‌های لیگ به دلیل اردوهای تیم‌ملی تعطیل شد و بازیکنان در این مدت به هماهنگی و آمادگی بدنی خوبی رسیدن و خوشحالم که پایان همه این تلاش‌ها نیز به صعودمان ختم شد.

نادی درمورد حضور شهرام محمودی در رقابت‌های انتخابی نیز توضیح داد: کولاکوویچ به دلیل نداشتن غفور مجبور بود در کنار بازیکن جوانی مانند پوریا یلی از یک بازیکن با تجربه استفاده کند. فکر می‌کنم شهرام انتخاب خوبی بود چون هم بازیکن با تجربه‌ای است و هم در رقابت‌های لیگ عملکرد خوبی را دارد. البته شهرام محمودی قطعا آمادگی لازم را نداشت ولی در بازی با کره بسیار خوب بازی کرد و در مجموع در این دیدار ها کمک زیاد به تیم‌ملی کرد.

عضو سابق تیم‌ملی درمورد واکنش کولاکوویچ به منتقدانش پس از کسب سهمیه المپیک گفت: یکسری از واکنش‌ها از سوی هر دو طرف طبیعی است. چه واکنش از طرف سرمربی یک تیم نسبت منتقدینش باشد و چه برعکس، ما حتی در حین گزارش یک بازی بارها می‌بینم که گزارشگر به عمکلرد سرمربی و بازیکنان هم نقد می‌کند. اما رفتار و واکنش کولاکوویچ کاملا غیر حرفه‌ای است و فکر می‌کنم این گونه رفتارها در شان یک مربی تیم‌ملی نیست.

نادی در پایان درخصوص نتیجه احتمالی تیم‌ملی در المپیک 2020 گفت: قرار گرفتن روی سکو المپیک افتخار بزرگی است و قطعا همه از این اتفاق خوشحال می‌شوند. شاید در این دوره این اتفاق شدنی نباشد ولی بد نیست که یک تیم هدف دارد ولی باید برای تحقق آن از همین امروز برنامه ریزی کند. امیدوارم که ملی‌پوشان بهترین نتیجه را در توکیو رقم بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز