حسین بابوئی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازدید ورزشکاران دانش‌آموز از تاریخ ورزش بسیار مهم و اثرگذار است/ موزه ملی ورزش مکانی مناسب برای آموزش نسل آینده می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۱:۲۴
کد خبر: ۹۴۹۹۳۰
بازدید ورزشکاران دانش‌آموز از تاریخ ورزش بسیار مهم و اثرگذار است/ موزه ملی ورزش مکانی مناسب برای آموزش نسل آینده می‌شود
رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی ایران گفت: بازدید ورزشکاران دانش‌آموز از موزه ملی المپیک بسیار مهم و اثرگذار در نوع نگاه آن‌ها نسبت به ورزش و آینده خود خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین بابوئی، رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص جزئیات تفاهم‌نامه با کمیته ملی المپیک بیان کرد: از زمانی که موزه کمیته ملی المپیک راه اندازی شده است، واقعا یک امکان بسیار عالی را فراهم کرده تا بتواند تاریخ ورزش کشور که بسیار مهم است را برای آموزش نسل آینده و ترویج ورزش سازمان‌دهی کند.

وی افزود: ورزش دانش‌آموزی کشور هم خواستار این است که از این ظرفیت و امکان بهره‌مند شود. طبق تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته ملی المپیک در این زمینه امضا کردیم، قرار شد همکاری مشترکی داشته باشیم.

بابوئی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه را منعقد کردیم تا بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم که دانش‌آموزان ورزشکار خودمان که اتفاقا تعداد آن‌ها کم نیست، از موزه ملی المپیک و شرایط آموزشی که آن‌جا وجود دارد، استفاده کنند تا از سوابق و بزرگان ورزش کشور مطلع شوند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در پایان گفت: براساس این تفاهم‌نامه ما می‌توانیم از ظرفیت‌های کمیته ملی المپیک بهره‌مند شویم، دانش آموزان ما از موزه و امکانات آکادمی بازدید کنند. بیشتر دانش‌آموزان ورزشکار نخبه در نظر ما هستند تا بتوانند از این موضوع بهرمند شوند. بازدید این ورزشکاران بسیار مهم و اثرگذار در نوع نگاه آن‌ها نسبت به ورزش و آینده خود خواهد بود.

نظر شما