حسن هوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امتیازات زیادی از دست دادیم ولی هنوز به صعود امیدواریم/ نفت آبادان می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۰:۴۰
کد خبر: ۹۴۹۹۵۲
امتیازات زیادی از دست دادیم ولی هنوز به صعود امیدواریم/ نفت آبادان می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد
سرمربی فولاد نوین گفت: نفت آبادان تیم یکدست و جوانان خوبی دارد و مربی با دانش و مدیرعامل کاربلد دارند و تیم نتیجه گرفته است، انشالله که بتواند سهمیه آسیا هم بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن هوری، سرمربی فولاد نوین درباره دیدار با میلاد مهر تهران در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و البته روز بد ما، تیم خوب بازی کرد ولی از موقعیت‌ها نتوانستیم خوب استفاده کنیم و بازی را صفر بر یک باختیم. تبریک می‌گویم به تیم میلاد مهر تهران و انشالله خوب تمرین می‌کنیم و خودمان را برای هفته‌های آینده آماده می‌کنیم.

او درخصوص بازی هفته بعد با تیم اروند نیز گفت: این تیم از جدول اوت شد هر هفته یک تیم استراحت می‌خورد که هفته بعد هم شامل حال ما می‌شود.

وی در مورد برنامه‌ریزی مسئولین و کادر فنی جهت جلوگیری از انصراف تیم‌ها گفت: متأسفانه تیمی مثل تیم ما ضرر کرده چون تیمی مثل خرمشهر را می‌توانستیم راحت ببریم ولی این را باید فدراسیون چاره‌ای برای آن بیندیشد.

هوری در مورد هدف از صعود به لیگ یک نیز اظهار کرد: هدف مان صعود است ولی متأسفانه امتیازات زیادی از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم.

دروزاه‌بان سابق فولاد و نفت آبادان درخصوص وضعیت این دو تیم در لیگ برتر نیز توضیح داد: نفت آبادان تیم یکدست و جوانان خوبی دارد و مربی با دانش و مدیرعامل کاربلد دارند و تیم نتیجه گرفته است، انشالله که بتواند سهمیه آسیا هم بگیرد. تیم فولاد هم تیم خوبی است امکانات خوبی دارد و امیدوارم با تقویتی که فولاد در نیم فصل کرده است بتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

هوری در پایان در مورد عملکرد تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی نیز گفت: در این مورد سخت است که نظر بدهیم ولی انشالله روزی برسد که این تیم به آرزوهای همه پایان بدهد و به المپیک برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز