روز گذشته صورت گرفت؛

سردار قاسمی در مراسم تکریم شهدای ورزشکار استان مازندران و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی حضور یافت

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۹:۲۳
کد خبر: ۹۵۰۱۵۷
سردار قاسمی در مراسم تکریم شهدای ورزشکار استان مازندران و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی حضور یافت
مشاور وزیر ورزش و جوانان بعنوان سخنران آیین تکریم شهدای ورزشکار استان با محوریت شهدای جامعه فوتبال شهرستان ساری و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم شرکت کرد و در راستای ٤ دهه استقامت جمهوری اسلامی ایران تا واقعه شهادت سردار سپهبد سلیمانی و اتفاقات اخیر صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار سیدقاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در این مراسم گفت: در زمان جنگ تحمیلی بیش از 600 موشک فقط به دزفول اصابت کرد و بیش از 130 نقطه ایران بمباران شیمیایی شد ولی از هیچ سازمان و نهاد جهانی و حقوق بشری صدایی در نیامد.

وی افزود: اینها تنها گوشه هایی از غیرت، تعصب و جوانمردی ورزشکاران، دانشجویان، کارمندان و کارگران و اقشار مختلف جامعه ما بود که به فرمان امام به جبهه ها رفتند و در راه آرمان های انقلاب جان دادند.

سردار قاسمی با تشریح وضعیت پیچیده برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی تاکید کرد: در این شرایط سخت چیزی که کشور را در مقابل حمله صدام و حامیانش از جمله آمریکا و آسیب های دیگر بیمه کرد غیرت مردم بود.

این مقام مسئول در جمع مردم، ورزشکاران و خانواده های شهدا در مرکز استان مازندران شهید سلیمانی را فردی باهوش و متواضع معرفی کرد و گفت: او در سرتاسر حیاتش از زمان فرماندهی لشکر ٤١ ثارالله در زمان دفاع مقدس و پس از آن تا شهادتش معلم اخلاق بود و آمریکا این اواخر بارها در تلاش بود سردار سلیمانی را ترور کند که تا قبل از این اقدام ضد بشری ناکام مانده بود.

وی افزود: فرماندهی مقتدرانه سردار سلیمانی در لشکر 41 ثارالله و پس از آن نگه داشتن سوریه و عراقی که از دست رفته بود و کمک های بزرگی که در کنار سید حسن نصرالله به لبنان کرده بود، گوشه هایی از فرماندهی درخشان این شهید بود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را فردی عاشق شهادت دانست و گفت او فرماندهی متواضع و الگویی اخلاقی برای جوانان بود و خداوند او را مانند مالک اشتر عزیز داشت که امیدواریم همه ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

قاسمی در ادامه با ضمن تشریح اتفاقات و وقایع اخیر که موجب اندوه مردم شد گفت: اتفاق تلخ هواپیمای مسافربری اوکراینی پس از حمله موفق موشکی ایران در شرایط جنگی و لحظه تهدیدات آمریکایی روی داد و بدلیل این اشتباه نیز مقامات عذرخواهی کردند اما امروز اتحاد و یکپارچگی ما تحت فرماندهی رهبر انقلاب بسیار مهم است و نباید در میدان جنگ رسانه ای دشمن بازی کنیم. وی در پایان مردم استان مازندران و لشکر 25 کربلا را شجاع و خط شکن توصیف کرد و اظهار داشت: مازندران شهدای با ارزشی تقدیم انقلاب کرد و در همه عملیات ها الگوی سایرین بودند.

photo_2020-01-14_11-05-15

IMG_20200114_092843_004

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز