احسان حدادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزشکاران قدر زیادی در دوومیدانی نداریم/ دعوت از ورزشکاران سطح پائین خارجی نمی‌تواند دوومیدانی را از این شرایط نجات دهد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۲۱:۳۹
کد خبر: ۹۵۰۵۵۱
ورزشکاران قدر زیادی در دوومیدانی نداریم/ دعوت از ورزشکاران سطح پائین خارجی نمی‌تواند دوومیدانی را از این شرایط نجات دهد
پرتابگر طلایی ایرانی گفت: ما ورزشکاران زیادی در دوومیدانی ایران نداریم که شاخص باشند، چون هیچ وقت بستری برای آن‌ها فراهم نبوده است. اکثر ورزشکاران قدیمی هم که بودند، از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان حدادی، پرتابگر طلایی ایرانی، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات بین‌المللی جام فجر بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها بسیار عالی بود اما از آن‌جایی که تورنمنت‌های زیادی در ایران برگزار نمی‌شود و در واقع ورزشکاران فرصت‌های زیادی برای محک زدن سطح آمادگی خود ندارند برگزار کردن چنین مسابقاتی می‌تواند کمک کند، به شرط این که بتوانیم ورزشکاران درجه یک آسیا را به این رویدادها دعوت کنیم. این که فقط ورزشکاران کشورهایی که سطح آن‌ها پائین‌تر از ما است، حضور داشته باشند و اسم رقابت بین‌المللی را روی آن بگذاریم، نمی‌تواند دوومیدانی را از این شرایط نجات دهد.

وی افزود: اگر بتوانیم با این هزینه‌ای که می‌شود به جای دعوت از 50 ورزشکار خارجی سطح پایین، فقط دو ورزشکار خوب و درجه یک بیاوریم و مبالغ آن‌ها را پرداخت کنیم. در این شرایط بیشتر می‌توانیم شاهد شکوفایی دوومیدانی حتی در یک یا دو رشته باشیم.

حدادی اظهار داشت: ما از تیم‌های خارجی دعوت کردیم و آن‌ها برای حضور در این مسابقات آمدند، وقتی هزینه اسکان، پرواز و .‌‌.. ورزشکاران پرداخت شود، آن‌ها هم شرکت می‌کنند. اما ورزشکاران درجه یک را نمی‌توان با هزینه اسکان و پرواز دعوت کرد و آن‌ها برای حضور در این رویدادها هزینه‌ای را دریافت می‌کنند. امیدوارم در سال‌های آینده مسابقاتی را برگزار کنیم که کاری برای دوومیدانی ایران انجام شود و انگیزه‌ای برای ورزشکاران ما به وجود بیاورد تا بتوانند با خیال راحت فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

پرتابگر طلایی ایران در پایان گفت: ما ورزشکاران زیادی در دوومیدانی ایران نداریم که شاخص باشند چون هیچ‌وقت بستری برای آن‌ها فراهم نبوده است. اکثر ورزشکاران قدیمی هم که بودند، از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند. خیلی از ورزشکاران ما در این چند سال گذشته از دوومیدانی خارج شدند و در حال حاضر کسی را نداریم. ما کلا 8 تا ورزشکار خوب در ایران داریم که فقط دو نفر آن‌ها در آسیا مدال دارند و رشته‌های آن‌ها داخل سالن نیست. دیگر ورزشکاران هم شاید به دلیل نزدیک بودن مسابقات جهانی در این رویداد حضور پیدا نکردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز