ملی‌پوش سرخ‌پوشان امشب وارد تهران می‌شود؛

بشار پیشنهاد اروپایی را رد کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۲:۳۹
کد خبر: ۹۵۰۵۵۷
بشار پیشنهاد اروپایی را رد کرد
ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیشنهاد الشرطه عراق را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رسانه اسپورت عراق ساعتی پیش خبر داد که باشگاه الشرطه با بشار رسن، ستاره تیم ملی فوتبال عراق و عضو باشگاه پرسپولیس ایران قرارداد امضا کرده و این بازیکن به زودی راهی این تیم می‌شود.

ستاره عراقی تیم پرسپولیس دقایقی پیش در این باره بیان کرد: به خاطر باشگاه پرسپولیس و هواداران پیشنهاد الشرطه را رد کردم و فردا به ایران بازخواهم گشت. 30 درصد قرارداد سال گذشته و مطالبات فصل جدید لیگ برتر را از پرسپولیس می‌خواهم، اما تصمیم گرفتم به ایران بازگردم.

البته مدیر برنامه های این ملی پوش حتی از یک پیشنهاد اروپایی نیز خبر داد و گفت: در این مدت از یک باشگاه عراقی و از باشگاهی در ترکیه ای پیشنهاد داشت ولی به جهت علاقه اش به پرسپولیس این موارد را رد کرد تا در پرسپولیس بماند. او به جهت همین علاقه قصد ترک تیم را ندارد و با وجود آن که در این تعطیلات هم به او مبلغی پرداخت نشده است، امشب به تهران می آید.

مرتاض افزود: او از فصل گذشته، بالغ بر 340‌هزار دلار طلب دارد که قرار بود به وی پرداخت شود. البته ما شاهد مشکلات باشگاه بودیم و این مساله را به رسن منتقل کردیم. او نیز تصمیم گرفت برای انجام تعهدات مالی و قراردادی تا دو هفته دیگر به پرسپولیس مهلت بدهد. رسن با وجود این که پولی دریافت نکرده است و با توجه به بلیتی که باشگاه تهیه کرد امشب، سه‌شنبه به تهران باز‌می‌گردد.

به هر حال عرق رسن به پرسپولیس مثال زدنی است و شاید در این شرایط خیلی از بازیکنان پای باشگاه و هوادارانش نمی ایستادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز