جوانان مازندران شهدا و قهرمانان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند؛

قاسمی: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود/ مردم از پاسداران پاسداری خواهند کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۸:۱۱
کد خبر: ۹۵۰۵۸۰
قاسمی: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود/ مردم از پاسداران پاسداری خواهند کرد
مشاور وزیر ورزش و جوانان در جمع ایثارگران جامعه ورزش و جوانان استان مازندران گفت: جوانان استان مازندران هم در جنگ و هم در عرصه ورزشی درخشان ظاهر شدند و شهدا و قهرمانان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سردار سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، در مراسم هفتمین روز خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع ایثارگران جامعه ورزش و جوانان استان مازندران گفت: جوانان استان مازندران هم در جنگ و هم در عرصه ورزشی درخشان ظاهر شدند و شهدا و قهرمانان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی 38 کشور دنیا در حال جنگ با ما بودند اما رزمندگان ما مردانه جنگیدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور عزیز ما کم  شود که این دلاوری ها را مدیون افرادی چون رزمندگان لشکر 25 کربلای مازندران هستیم که هر جایی در جبهه به آنها سپرده شد مردانه مقابل دشمن مقاومت می کردند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با اشاره به شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این سردار شهید مالک اشتر زمان بود و در جبهه حق عاشقانه فرماندهی می کرد. او در کرمان امنیت مرزهای شرقی را بعهده گرفت و از 20 سال قبل که رهبر انقلاب ایشان را به فرماندهی سپاه قدس برگزید منشاء تحولات عظیمی در این نیرو بودند.

سردار قاسمی ضمن تاکید بر علاقه حاج قاسم سلیمانی برای رسیدن به فیض شهادت افزود: این چندمین مرتبه‌ای بود که آمریکا برای ترور سردار سلیمانی اقدام کرده بود و مدت‌ها بود که برای این ترور برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی سردار سلیمانی را به‌رغم هوش بالا، فرمانده‌ای متواضع و ساده زیست معرفی کرد و گفت: ای کاش همه ما و همه مسئولان مانند سردار سلیمانی گفته‌ها و رفتارمان یکی بود و اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا می کردیم.

عضو هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک ضمن اشاره به ماجرای حادثه هواپیمای مسافربری گفت: این رویدادی تلخ و داغی سنگین بود و مسئولان ذیربط نیز عذرخواهی کردند، اما امروز سپاه که همواره خود را سپر دفاعی و فدایی ملت ایران می داند و از جنگ و ترور تا دفع تروریسم و سیل و زلزله، مانند یک سرباز بی ادعا برای وطن ایستاده است، به حمایت نیاز دارد و مردم  قدرشناس ما خود همه چیز را می دانند، خباثت آمریکا و متحدانش را هم می شناسند و از پاسداران پاسداری خواهند کرد.

قاسمی در پایان گفت: مازندران مردم با اعتقاد، مومن و با اخلاقی دارد که در ورزش نیز همواره درخشان ظاهر شده اند و امیدواریم جوانان ورزشکار این استان در المپیک آینده نیز بهترین مدال ها را برای کشور کسب کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم فرزندان شاهد شاغل در مجموعه ورزش و جوانان استان مازندران دیداری صمیمانه با مشاور وزیر ورزش و جوانان داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز