میثم زارع:

شرایطم پس از عمل جراحی خیلی بهتر شده است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۵:۰۷
کد خبر: ۹۵۰۷۹۶
شرایطم پس از عمل جراحی خیلی بهتر شده است
میثم زارع ملی پوش جوان کشورمان که به دلیل سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده بود از شرایط حضورش در بیمارستان اظهار رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میثم زارع در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: پس از عمل جراحی که انجام دادم شرایطم رو به بهبود است و در حال حاضر دست ها و پا های خود را حس می کنم و می توانم بنشینم.

وی ادامه داد: پزشک جراح من پس از عمل جراحی به من گفت که صد در صد بهبودی خود را بدست می آورم اما شرط این بهبودی انجام ورزش و فعالیت های توانبخشی مناسب و فیزیوتراپی است.

زارع تصریح کرد: بیش از 2 ماه است که در بیمارستان رفیده بستری هستم اما به دلیل زخم بستر و عمل جراحی، عملا یک ماه و نیم نتوانستم توانبخشی لازم را انجام دهم و در سه هفته گذشته که کارهای توانبخشی و فیزیوتراپی همراه با ورزش را زیر نظر متخصصان بیمارستان رفیده انجام داده ام، خیلی در روند بهبودم تأثیر گذاشته به طوری که گرما و سرما را در دست و پاهای خود حس می کنم و می توانم دستان و پاهای خود را تکان دهم.

دارنده مدال های برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره جوانان آسیا اظهار داشت: حضورم در بیمارستان رفیده در روند بهبودم بسیار تأثیرگذار بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا شرایطم خیلی بهتر خواهد شد.

وی افزود: آن طوری که به من اطلاع داده اند تا روز 27 دی ماه می توانم در بیمارستان رفیده بستری باشم اما قطعا این شرایط درمانی در محل زندگی ام وجود ندارد و تمام تلاش هایم بی ثمر خواهد ماند.

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان با تشکر و قدردانی از مسئولان بیمارستان رفیده تصریح کرد: از مسئولان بیمارستان می خواهم تا شرایطی را فراهم آورند که چند ماه دیگر در این بیمارستان بستری باشم تا با انجام توانبخشی های لازم، شرایط رو به بهودم ادامه پیدا کند.

زارع در پایان با تشکر از فدراسیون کشتی که پیگیر روند درمانی وی بوده خاطرنشان کرد: از تمامی مردم ایران که در این مدت به یاد من بودند تشکر می کنم و می خواهم برای بهبودی کامل من دعا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز