حضور تماشاگران رایگان خواهد بود؛

شیراز آماده میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی است/ بازوبند پهلوانی استان به نوروزی اهدا خواهد شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۸:۳۵
کد خبر: ۹۵۰۸۰۱
شیراز آماده میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی است/ بازوبند پهلوانی استان به نوروزی اهدا خواهد شد
محمد موسایی گفت: شیراز آماده میزبانی از چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس هیأت کشتی استان فارس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: پنج شنبه و جمعه هفته آینده میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز هستیم و روند کارها به شکل مناسبی پیگیری شده و آماده میزبانی از این مسابقات هستیم.

موسایی تصریح کرد: جلسه ای در مورد برگزاری این مسابقات در استانداری برگزار شد و دستور همکاری نهادهای ذیربط از جمله شهرداری داده شده است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان استان نیز در امر برگزاری این مسابقات مساعدت های لازم را با ما خواهد داشت.

موسایی در مورد محل برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این رقابت ها در سالن شهید دستغیب شیراز با ظرفیت تقریبی 3 هزار نفر برگزار خواهد شد و تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان می باشد.

وی در مورد محل اسکان تیم ها گفت: هتل های پنج ستاره را برای کشتی گیران و عوامل درنظر گرفته ایم و با توجه به امکانات شهر شیراز، پذیرایی مناسب از شرکت کنندگان در جام تختی انجام خواهد شد. ضمن اینکه اگر فرصت شود،کشتی گیران از مکان های تاریخی و فرهنگی شیراز نیز بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به پخش مستقیم صبح و بعد از ظهر این مسابقات از شبکه استانی فارس تصریح کرد: از مسئولان صدا و سیمای استان به دلیل حمایت ویژه از ورزش کشتی تشکر می کنم. قرار است مسابقات صبح و عصر از شبکه استانی و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شود.

موسایی در مورد شرایط کشتی در استان فارس اظهار داشت: رشته کشتی به خصوص کشتی فرنگی در استان فارس بسیار مورد علاقه است و ما قهرمانان خوبی در این رشته داریم که امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان بعنوان تنها ورزشکار جنوب کشور محسوب می شود که مدال طلای المپیک را در کارنامه قهرمانی خود دارد.

وی ادامه داد: در رقابت های جام تختی نیز محمدرضا گرایی، میثم دلخانی و محمدرضا رستمی از نفرات مطرح ما هستند که به روی تشک خواهند رفت.

رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: قرار است در جریان این رقابت ها بازوبند پهلوانی استان طی مراسمی به امید نوروزی اهدا شود.  

موسایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شیراز بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و امیدوارم میزبان خوبی برای چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در این شهر باشیم.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز