در گروه‌های دیگر بودیم می‌توانستیم صعود کنیم؛

استیلی: این جوانان آینده فوتبال مملکت هستند/ شرمنده مردم شدیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۰:۳۶
کد خبر: ۹۵۱۰۸۷
استیلی: این جوانان آینده فوتبال مملکت هستند/ شرمنده مردم شدیم
سرمربی تیم امید گفت: با تفاضل گل نتوانستیم صعود کنیم اما ما تمام تلاش و توان‌مان را برای موفقیت این تیم انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی امید در نشست خبری پس از بازی تیم ملی امید مقابل چین و ناکامی از صعود به المپیک اظهار کرد: شرمنده مردم ایران هستیم زیرا می‌خواستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. گروه ما سخت بود و در گروه‌های دیگر می‌توانستیم صعود کنیم. این اتفاق تقدیر بود و نه برابر کره شایسته باخت و نه برابر ازبکستان شایسته تساوی بودیم.

وی ادامه داد: تیم ما طبق آمار ۲۵ شوت داشت و به حرف فرصت چندانی ندادیم. ۸ موقعیت صد درصد گل داشتیم. با بدشانسی فرصت‌ها را برابر چین از دست دادیم. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند اما بازی در این آب و هوا سخت است. بازی امروز فوق‌العاده بود و فرصت‌های فراوانی داشتیم. با هر شکلی که خواستیم موقعیت خلق کردیم و برنامه‌هایمان اجرا شد اما در نقطه آخر کم آوردیم. با تفاضل گل نتوانستیم صعود کنیم اما ما تمام تلاش و توان‌مان را برای موفقیت این تیم انجام دادیم.

استیلی اضافه کرد: از همه کسانی که حامی این تیم بودند، تشکر می کنم. این جوانان باید حفظ شوند زیرا آینده فوتبال این مملکت هستند و می‌توانند در ادامه به فوتبال ما کمک کنند.

او در پاسخ به سوال AFC مبنی بر بهترین بازیکن ایران در این مسابقات تصریح کرد: هر ۲۳ بازیکن من بهترین بودند و از آن‌ها تشکر می کنم. این بازیکنان ۲ هفته در کنار ما بودند اما با این وجود جنگیدند و در این شرایط آب و هوایی مبارزه کردند.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سوال خبرنگار چینی در خصوص تعویض‌های او در دیدار تیم ملی امید برابر امیدهای چینی گفت: هر ۳ تعویض برای این بود که بازی را هجومی‌تر کنیم. اگر در نیمه نخست از شانس‌های خود اسفاده می‌کردیم، با گل نورافکن می‌توانستیم صعود کنیم. قائدی کار خودش را کرد و جبیره هم عملکرد خوبی داشت. اگر توپ قائدی گل می‌شد، کار راحت‌تری داشتیم. همه بازیکنان بهترین نمایششان را انجام دادند. کره و ازبکستان این تسلط را برابر چین نداشتند و ما بازی بی‌نقصی را انجام دادیم.

نظر شما