امروز صورت گرفت؛

بازدید سهرابیان از زیرساخت‌های‌ قایقرانی در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۱:۴۹
کد خبر: ۹۵۱۲۲۹
بازدید سهرابیان از زیرساخت‌های‌ قایقرانی در چهارمحال و بختیاری
رئیس فدراسیون قایقرانی که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده از اماکن قایقرانی در شهرستان‌های مختلف این استان با پتانسیل کشور بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان که برای حضور در مجمع سالیانه هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری راهی این استان شده از اماکن و فضاهای شهرستان های این استان بازدید کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران به همراه محمد بهاءلو رئیس هیات چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن سفر کرد و در این سفر از کمپ و خوابگاه در حال ساخت در این شهرستان و پیست آبهای آرام آن بازدید کرد.

بازدید از محل احداث پیست اسلالوم و رفتینگ شهرستان سامان و روستای سوادجان دیگر برنامه سهرابیان در این سفر بود. رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان به همراه علی شهریار پور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اکبری فرماندار شهرستان سامان، کریکی کیا بخشدار زاینده رود، صدری دهیار سوادجان و خسروی مدیر باشگاه قایقرانی سیر و سپهر از این پیست بازدید کرد.

هوره مقصد بعدی علیرضا سهرابیان بود. وی در این سفر از محل پیست رفتینگ و اسلالوم شهرستان هوره بازدید کرد و جلسه‌ای میز با باشگاه داران فعال در قایقرانی نیز داشت.

نظر شما