اتفاقات و شانس بخشى از فوتبال است؛

فاطمى: عملکرد تیم امید قابل قبول بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۵۱۲۴۹
فاطمى: عملکرد تیم امید قابل قبول بود
بازیکن سابق تیم ملى و مدیر تیم ملى جوانان فوتبال نمایش تیم امید در رقابت هاى قهرمانى زیر ٢٣ سال آسیا را رضایت بخش مى داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمى درخصوص عملکرد و نتایج تیم امید گفت: به نظرم این تیم عملکرد قابل قبول و بازى هاى خوبى انجام داد اما خوش شانس نبود. به هر حال اتفاقات و شانس بخشى از فوتبال است. ما مقابل ازبکستان موقعیت هاى بالاى ٩٥٪؜ داشتیم که گل نشد. یکى از آن توپ ها وارد دروازه مى شد صعود کرده بودیم. کار کادر فنى این است که تیم را آماده وارد مسابقات کند و تیم بتواند موقعیت خلق کند و بازى را تحت کنترل داشته باشد. به نظر من تیم امید ما این خصوصیات را داشت و شایسته صعود از این گروه بود.

فاطمى با تاکید بر ضرورت حمایت از کادر فنى و بازیکنان تیم گفت: به اعضاى کادر فنى تیم امید خسته نباشید مى گویم و اطمینان دارم آنها همه تلاش خودشان را کردند. در فوتبال بعضى از روزها روز شما نیست و این تورنمنت براى ما چنین شرایطى داشت. مقابل ازبکستان و چین روز ما نبود. امیدوارم از این تجربه ها براى اینده استفاده کنیم. این تیم باید حفظ شود و به آینده فوتبال ما کمک کند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز