هاشم اسکندری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بخشی از مشکلات مالی با پرداخت حق پخش تلویزیونی برطرف می‌شود/ عملی کردن برنامه‌های فدراسیون‌ها نیازمند منابع مالی است

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۱:۱۹
کد خبر: ۹۵۱۴۲۳
بخشی از مشکلات مالی با پرداخت حق پخش تلویزیونی برطرف می‌شود/ عملی کردن برنامه‌های فدراسیون‌ها نیازمند منابع مالی است
رییس فدراسیون بیلیارد گفت: امیدوارم با اختصاص این مبلغ به فدراسیون‌ها قدم‌های خوبی را در راستای پیشرفت هرچه بیشتر ورزش قهرمانی برداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد درباره اختصاص بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی به فدراسیون‌های ورزشی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طبق آخرین اخباری که شنیده‌ایم قرار است سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان از این درآمدها به فدراسیون‌ها اختصاص یابد که قطعا این جریان را می‌توان اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور دانست. همه فدراسیون‌ها در این شرایط بد اقتصادی دچار بحران‌های مالی هستند بنابراین با این اتفاق می‌توان امیدوار شد که در آینده بخشی از مشکلات مالی فدراسیون‌ها حل خواهد شد.

او اضافه کرد: البته احساس می‌کنم این اتفاق بیشتر از هرچیزی به کمک رشته‌هایی خواهد رفت که در عرصه قهرمانی فعالیت گسترده‌ای دارند. برای مثال در رشته بیلیارد من همواره شرمنده ملی‌پوشان هستم چون با بودجه حال حاضر واقعا اعزام کردن همه ورزشکاران و یا اعزام به تمام مسابقات از نظر مالی بسیار سخت است. 

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: اکثر فدراسیون حداقل اهداف خود را تا ۸ سال پیش رو مشخص کردند که عملی کردن این برنامه‌ها قطعا نیازمند منابع مالی است امیدوارم با اختصاص این مبلغ به فدراسیون‌ها قدم‌های خوبی را در راستای پیشرفت هرچه بیشتر ورزش قهرمانی برداریم.

نظر شما