سارا اعتماد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فکر می‌کردیم بازی بهتری مقابل گرگانی‌ها ارائه دهیم/ بیشتر بازیکنان ما کم تجربه هستند/ برای فصل آینده برنامه‌ای ندارم

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۷:۳۳:۴۰
کد خبر: ۹۵۱۴۸۴
فکر می‌کردیم بازی بهتری مقابل گرگانی‌ها ارائه دهیم/ بیشتر بازیکنان ما کم تجربه هستند/ برای فصل آینده برنامه‌ای ندارم
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: به دلیل این که با بازیکن جدید تیم که لژیونر است هماهنگ نبودیم، اواسط بازی اختلاف امتیاز زیادی به وجود آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا اعتماد بازیکن تیم آسمان سترگ سپهرداد درخصوص بازی این تیم مقابل گرگانی‌ها در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ما در روز آخر بازی را به تیم رقیب باختیم، فکر می‌کردیم بتوانیم بهتر این ظاهر شویم. اما به دلیل این که با بازیکن جدید تیم که لژیونر است هماهنگ نبودیم، اواسط بازی اختلاف امتیاز زیادی به وجود آمد. سعی کردیم آن را جبران کنیم اما چون فاصله زیاد بود دیگر به تیم رقیب نرسیدیم.

وی افزود: در کل تیم ما بسیار دونده و جوان است، بازیکنان تجربه کمی دارند و حتی بعضی از آن‌ها سال اولی است که در لیگ برتر حاضر می‌شوند. تیم خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم انشاالله بتوانیم با قدرت ادامه دهیم.

اعتماد اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که سطح لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی متفاوت بود، اما هر سال تیم‌ها یک پیشرفت نسبی دارند. کلا رقابت باعث انگیزه می‌شود و به همین دلیل هرسال سطح لیگ بالاتر می‌رود.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم بیشتر در رویدادهای بین‌المللی حضور پیدا کنیم تا تجربه ما بیشتر شود و بتوانیم خودمان را بهتر نشان دهیم. هنوز برنامه‌ای برای فصل بعد ندارم و تصمیم نگرفتم که برای کدام تیم بازی کنم.

نظر شما