سولماز عباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نازنین ملایی شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد/ به فکر جابه‌جا کردن محل برگزاری اردوها هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۴:۳۸
کد خبر: ۹۵۱۵۱۵
نازنین ملایی شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد/ به فکر جابه‌جا کردن محل برگزاری اردوها هستیم
مربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: به فکر جابه‌جا کردن محل برگزاری اردوها هستیم اما باید در استان‌های گرمسیر شرایط زیرساختی مهیا شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سولماز عباسی، مربی تیم ملی روئینگ بانوان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تمرینات و اردوهای ملی‌پوشان کشورمان بیان کرد: در حال حاضر اردوهای تیم ملی روئینگ در استان تهران برگزار می‌شود، سومین مرحله اردوهای تدارکاتی را پس از مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم. خداراشکر تمرینات بسیار مناسبی داشتیم اما به دلیل شرایط آب و هوایی یعنی آلودگی و سرما بیشتر تمرینات پاروزنان در سالن انجام شد. البته بیشتر تمرینات حول محور بدنسازی و دستگاه مبدل روئینگ است، یعنی مشکلی جهت اجرای تمرینات وجود نداشت.

وی افزود: با این حال به فکر جابه‌جا کردن محل برگزاری اردوها هستیم اما باید در استان‌های گرمسیر شرایط زیرساختی مهیا شود تا ان‌شاءالله محل اردوها را جابه‌جا کنیم. در غیر این صورت، فعلا پاروزنان تمرینات خود را در دریاچه آزادی دنبال می‌کنند. دور جدید تمرینات نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

عباسی اظهار داشت: در حال حاضر سه ورزشکار سبک وزن و یک پاروزن سنگین وزن در اردو داریم، اما تمرکز من بیشتر روی قایق دو نفره سبک وزن است. در واقع یکی از بچه‌ها ذخیره است و کنار دو پاروزن دیگر تمرین می‌کند. امیدوارم کیفیت اردوها بالاتر برود، شرایط تمرینی خوب باشد و انگیزه آن‌ها بیشتر شود تا ان‌شاءالله به سطح آمادگی ایده‌آلی برسند.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران در پایان گفت: در رشته تک نفره سبک و سنگین وزن بانوان شانس بیشتری برای  کسب سهمیه داریم، نازنین ملایی یکی از ورزشکارانی است که شانس زیادی دارد. همچنین برای رشته دو نفره سبک وزن بانوان نیز شانس زیادی جهت حضور در المپیک قائل هستیم. چون در این رشته هم برای اولین بچه‌ها موفق شدند در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال بگیرند و در واقع این موضوع انگیزه همه را بالا برده است، چون دیدند می‌توانند به یک نتیجه عالی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز