کارنامه درخشان ایران در میزبانی مسابقات بین‌المللی/ جوسازی‌ها برای تضعیف ورزش کشور است

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹:۰۱
کد خبر: ۹۵۱۶۶۶
کارنامه درخشان ایران در میزبانی مسابقات بین‌المللی/ جوسازی‌ها برای تضعیف ورزش کشور است
اگر به گذشته نگاه کنیم و در همه سال‌هایی که تیم‌های مختلف در رشته‌های مختلف به کشور ما آمده‌اند هیچگاه اتفاقی نیفتاده و مسابقات در سلامت کامل برگزار شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درحالی که امروز برخی از رسانه‌ها خبر از لغو میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل تنش‌های اخیر در کشور می‌دهند که کشور ایران در همین چند وقت اخیر میزبان چند دوره از مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف بوده است. در همین زمینه می‌توان به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در رشته دوومیدانی اشاره کرد که به مدت 10 روز و با حضور کشورهای خارجی در تاریخ 10 الی 20 دی به میزبانی تهران برگزار شد.

مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی بجنورد از تاریخ 26 الی 29 آذر برگزارشد. ایران علاوه بر این چندی پیش در همین رشته و در بخش آزاد در کرمانشاه نیز میزبان رقابت‌های جام تختی بود.

لازم به ذکر است که در روزهای آینده نیز شاهد برگزاری رقابت‌های بین المللی جام فجر در چند رشته دیگر در استان‌های مختلف کشور خواهیم بود. بدمینتون به میزبانی استان شیراز، وزنه برداری به میزبانی گیلان، جام تختی کشتی فرنگی نیز از تاریخ 12 بهمن به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

اگر به گذشته نگاه کنیم و در همه سال‌هایی که تیم‌های مختلف در رشته‌های مختلف به کشور ما آمده‌اند هیچگاه اتفاقی نیفتاده و مسابقات در سلامت کامل برگزار شده است. قطعا این جوسازی‌ها برای این است که بخواهند ورزش کشور را تضعیف کنند و برکسی پوشیده نیست که ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز