خبری که هنوز تایید نشده است؛

عقب‌نشینی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل تصمیم قاطع ایران

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰:۳۹
کد خبر: ۹۵۳۱۱۳
عقب‌نشینی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقابل تصمیم قاطع ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا با عقب نشینی از مواضع خودش شرایط جدیدی را برای باشگاه های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با عقب‌نشینی از مواضع خودش شرایط جدیدی را برای باشگاه های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفت.

در این‌باره شنیده می‌شود؛ برخلاف روال همیشگی، مصوبه کمیته مسابقات با تغییراتی جدی مواجه شده و لغو تمامی میزبانی‌های داخلی منتفی شده است.

بر اساس این خبر  باشگاه‌های ایرانی استقلال و شهر خودرو شنبه آینده در تاریخ 25 ژانویه باید در  شهر دوحه قطر بازی پلی‌آف را انجام دهند.

همچنین میزبانی باشگاه‌های ایرانی از جمله پرسپولیس و سپاهان نیز برای مسابقات دور گروهی، به دیدارهای برگشت این مرحله منتقل می‌شود. این باشگاه‌ها در تمام بازی‌های رفت میهمان حریفان به شمار می‌روند. البته در صورت صعود باشگاه‌های استقلال و شهر خودرو نیز این قانون اعمال خواهد شد.

گفتنی است هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه ها یا فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

به هر حال در صورت تایید این موضوع باید باشگاه‌های ایرانی از  کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمانت کتبی حضور باشگاه‌ها در درو برگشت در ایران را بگیرند و همچنین هزینه میزبانی قطر نیز باید از سوی این نهاد تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز