رضا نائینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ساحلی‌بازان به مرز آمادگی رسیده‌اند/ برای رسیدن به سکو همه حریفان را جدی می‌گیریم

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۳۲۲۰
ساحلی‌بازان به مرز آمادگی رسیده‌اند/ برای رسیدن به سکو همه حریفان را جدی می‌گیریم
سرمربی تیم‌ملی والیبال ساحلی گفت: با توجه به اردوی تقریبا 40 روزه‌ای که بازیکنان پشت سر گذاشتن تقریبا به مرز آمادگی لازم رسیدند و خوشبختانه تا به امروز هم هیچ بازیکن مصدوم و آسیب دیده هم نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا نائینی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ساحلی ایران درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: چند روزی است که اردوهای تیم‌ملی را در بوشهر شروع کردیم و به زودی پس از اتمام این دوره به چابهار خواهیم رفت تا 10 روزی را هم در آنجا تمرین و اردو داشته باشیم  و سپس تیم را به تایلند اعزام خواهیم کرد.

او ادامه داد: با توجه به اردوی تقریبا 40 روزه‌ای که بازیکنان پشت سر گذاشتن تقریبا به مرز آمادگی لازم رسیدند و خوشبختانه تا به امروز هم هیچ بازیکن مصدوم و آسیب دیده هم نداشتیم بنابراین با تمام قوا برای کسب بهترین نتیجه عازم مسابقات خواهیم شد.

نائینی در خصوص شانس کسب سکو و شناخت از رقبای آسیایی نیز توضیح داد: اکثر کشورهای آسیایی مانند تایلند، اندونزی، ژاپن، چین، قطر و قزاقستان در این مسابقات حضور دارند که تقریبا می‌توانم بگویم ما به همه این تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌کنیم بنابراین برای رسیدن به سکو همه را حریف جدی خود در نظر داریم. ما در دوره‌های قبل یک قهرمانی و نایب قهرمانی در کارنامه داریم و قطعا برای دفاع از این عناوین تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم‌ملی در پایان در خصوص تور سه ستاره بندرعباس گفت: چهارمین دوره این مسابقات باز هم به میزبانی ایران قرار است پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در بندر عباس برگزار شود. سه دوره این مسابقات به میزبانی کیش برگزار شد که خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد و تیم روسیه که رنک جهان را در اختیار دارد موفق شد در این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. امیدوارم این دوره هم استقبال خوبی صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز