مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

۲۷ صدم درصد از ۹ درصد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش دائمی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۳۶۶۵
۲۷ صدم درصد از ۹ درصد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش دائمی شد
مدیر کل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: در لایحه مالیات بر ارزش افزوده در گزارشی شور دوم ارجاعی از صحن که امروز در صحن علنی بررسی شد در بند 1 ماده 41 این حکم دائمی شد و نکته حائز اهمیت این حکم پرداخت از اعتبار به ورزش قهرمانی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داود عزیزی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اعلام کرد: در ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف شده بود که 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای توسعه ورزش، مدارس، همگانی، فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در حوزه معلولان و جانبازان اختصاص دهد.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه حکم این برنامه از سال 96 شروع شده بود طبیعتا تا سال 1400 منقضی می‌شد. لذا در لایحه مالیات بر ارزش افزوده در گزارشی شور دوم ارجاعی از صحن که امروز در صحن علنی بررسی شد در بند 1 ماده 41 این حکم دائمی شد و نکته حائز اهمیت این حکم پرداخت از اعتبار به ورزش قهرمانی بود.

عزیزی همچنین اعلام کرد: اعتبارات این حکم در لایحه بودجه سال 1399 در بخش هزینه‌ای ملی حدود 700 میلیارد تومان و در بخش عمرانی-تملک دارایی ملی در لایحه بودجه سال 99 نیز 695 میلیارد تومان و در بحث استانی جدول 1-10 نیز 1880 میلیارد تومان است که در مجموع 3275 میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که کمک شایانی به موضوع ورزش می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز