مصطفی آجرلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آسیا با حذف فوتبال ایران از وجود هواداران پرشور محروم می‌ماند/ امنیت در ایران یک نمونه مثال زدنی است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۳:۴۵
کد خبر: ۹۵۳۶۹۹
آسیا با حذف فوتبال ایران از وجود هواداران پرشور محروم می‌ماند/ امنیت در ایران یک نمونه مثال زدنی است
مدیر عامل اسبق باشگاه تراکتور تبریز گفت: ایران مهد فوتبال آسیاست و اگر آسیا فوتبال ایران را حذف کند، در واقع AFC است که از وجود هواداران پرشور در سطح باشگاه‌ها و در سطح ملی محروم می‌ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی آجرلو، مدیر عامل اسبق باشگاه تراکتور، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص تصمیمات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: طبیعتا این نوع رفتار، نمی‌تواند یک حرکت ورزشی باشد چون تصمیمات این چنینی که AFC گرفته با روح وزرش تفاوت دارد. در واقع می‌توان گفت این رفتار کاملا سیاسی است و جای تاسف دارد که در حوزه ورزش رفتارهای سیاسی این چنینی وجود دارد. کنفدراسیون آسیا از این موضوع آسیب خواهد دید.

وی افزود: ایران مهد فوتبال آسیاست و اگر آسیا فوتبال ایران را حذف کند، در واقع AFC است که از وجود هواداران پرشور در سطح باشگاه‌ها و در سطح ملی محروم می‌ماند. ایران در زمینه نمونه بسیار قدر و قوی در سطح آسیاست و این‌ها فوتبال قاره کهن را گرم کردند.

آجرلو اظهار داشت: این تصمیم کنفدراسیون آسیا بسیار غلط است، طبیعتا او در این موضوع بیشتر آسیب می‌بیند. کسانی که ایران را می‌شناسند، می‌دانند ثبات و امنیت در ایران یک نمونه مثال‌زدنی است. دورتادور ایران در چند سال گذشته پر از حوادثی است که آمریکایی‌ها به وجود آوردند.

مدیر عامل اسبق باشگاه پاس تهران در پایان گفت: ایران همیشه در آرامش و امنیت بوده است، حتما این امنیتی که در ایران وجود دارد، در بسیاری از کشورهایی که ادعای امنیت می‌کنند، وجود ندارد و کسانی که چنین تصوری دارند که کشور ما امن نیست، واقعا اشتباه کردند. ایران جزو باثبات و امن‌ترین کشورها، مخصوصا در آسیا محسوب می‌شود.

نظر شما