محسن طاهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان هندبال همدل هستند/ مقابل قطر عملکرد قابل قبولی داشتیم/ کار سختی برابر کره‌جنوبی داریم

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۸:۰۴
کد خبر: ۹۵۴۳۹۸
ملی‌پوشان هندبال همدل هستند/ مقابل قطر عملکرد قابل قبولی داشتیم/ کار سختی برابر کره‌جنوبی داریم
کارشناس هندبال گفت: کار دشواری است و برای رسیدن به رقابت‌های جهانی باید کره‌جنوبی را شکست دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن طاهری، کارشناس هندبال درباره عملکرد تیم‌ ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه تیم‌ ملی کشورمان از همان مرحله نخست مسابقات و پیروزی که مقابل نیوزلند به دست آورد نشان داد با آمادگی راهی مسابقات شده است. در بازی مقابل کویت هم که بازیکنان به خوبی پتانسیل هندبال ایران را به نمایش گذاشتند.

او اضافه کرد: جا دارد یک خسته نباشید به کادر فنی بگویم که در این مدت کوتاه بالاخره موفق شدند با ترکیب بازیکن‌های قدیمی و جوان یک تیم یکدست و همدل را بسازنند. 

سرمربی تیم سپاهان درباره دیدار با قطر نیز توضیح داد: درست است که مقابل این تیم نتیجه را واگذار کردیم ولی نباید فراموش کنیم که قطر یک تیم بین المللی و حریف قدری است همین که ما موفق شدیم اختلاف گل‌هایمان را کم کنیم واقعا عملکرد مثبتی داشتیم. بازیکنان همه زحمت کشیدن به ویژه هر سه دروازه‌بان ما که فوق‌العاده بودند.

طاهری در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه جهانی نیز گفت: کار دشواری است و برای رسیدن به رقابت‌های جهانی باید کره جنوبی را شکست دهیم. کره‌ای که هر چند در انتخابی المپیک به ما باخت ولی در همین دیدارها مقابل کویت به پیروزی رسیدند بنابراین با یک تیم کاملا متفاوت مواجه هستیم. بازیکنان باید تمرکز خوبی داشته باشند و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

نظر شما