مریم هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبال بانوان سلیقه‌ای مدیریت می‌شود/ سایپا شانس کسب سکو دارد/ لیگ تفاوت چندانی با دوره‌های گذشته ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۹:۲۴
کد خبر: ۹۵۴۸۵۵
والیبال بانوان سلیقه‌ای مدیریت می‌شود/ سایپا شانس کسب سکو دارد/ لیگ تفاوت چندانی با دوره‌های گذشته ندارد
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: والیبال بانوان سلیقه‌ای مدیریت می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا، درباره پیروزی مقابل پیکان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و به اعتقاد والیبال دوستان هم اسم این دیدار را دربی پایتخت گذاشته بودند که حساسیت بازی را دو چندان کرده بود اما خوشبخانه بازیکنانم به خوبی از پس بازی بر آمدند و موفق شدند سه بر صفر برنده زمین مسابقه را ترک کنند.

او در مورد کیفیت لیگ برتر نیز توضیح داد: 10 هفته از لیگ سپری شده ولی با قاطعیت نمی‌توانیم در مورد کیفیت خوب آن صحبت کنیم. به نظرم امسال از نظر کمیت بد نبودیم و تا حدودی تعداد تیم‌ها افزایش داشت ولی از نظر فنی تفاوت چندانی با گذشته نکردیم.

هاشمی در مورد شانس کسب سکو نیز گفت: تا به امروز که طبق برنامه پیش رفتیم هرچند که هدف ما صرفا قهرمانی نبود اما الان دور رفت و برگشت اهمیت زیادی ندارد چون رقابت‌های پلی‌آف شرایط خاصی دارد. امیدوارم با همین روند در پلی‌آف هم بازی کنیم در این صورت شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

سرمربی ساپیا در مورد وضعیت تیم‌ملی والیبال بانوان عنوان کرد: والیبال بانوان متاسفانه در سطح ملی حال و روز خوبی ندارد. همین الان فدراسیون در بخش بانوان حتی یک نایب رئیس ندارد بنابراین در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار بیشتری هم از عمکلرد ملی‌پوشان داشت.

وی افزود: متاسفانه هر فردی که می‌آید سلیقه‌ای عمل می‌کند. در زمان کعبی‌زاده تیم امید 10 دوره اردو برگزار کرد ولی با تغییر نایب رئیس اعزام ملی‌پوشان به دلیل اینکه شانس سکو نداشتن کنسل شد. برای من سوال است آیا تیمی که برای انتخابی المپیک اعزام شد شانس کسب سکو داشت؟ بی برنامگی در بخش بانوان آفت بزرگی شده است که متاسفانه هیچ تلاشی هم حداقل در سه سال گذشته برای جبران آن نشده است. داورزنی در آخرین مصاحبه خود گفته است مربیان داخلی خوب هستند ولی نیاز به مربی خارجی داریم باور کنید برای پیشرفت والیبال همه ما از حضور مربی خارجی خوب مانند ولاسکو که بخش آقایان را متحول کرد استقبال می‌کنیم. ولی امیدوارم این صحبت‌ها اجرایی شود و فقط در حد حرف نباشد.

نظر شما