قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند؛

مجیدی: تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند/ کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۱:۵۲
کد خبر: ۹۵۴۹۳۹
مجیدی: تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند/ کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم، چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الکویت گفت: قبل از صحبت درباره بازی می خواهم یک نکته را بگویم؛ تا به این لحظه که در نشست خبری حضور دارم دلیل قانع کننده ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا بازی باید در خارج از ایران برگزار شود. با همه احترامی که برای afc قائل هستم و در همه عمر فوتبالی خود خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است. اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر afc احترام می گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: استقلال با تیم های هم گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم های هم گروه در کشورهای مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است اما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده سازی این تیم برای این مسابقه بیان کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم، چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی ها برای پرواز به دوبی و تاخیر 8 ساعته در این مسیر اظهار داشت: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می کنیم.

مجیدی در پایان صحبت های خود گفت: از فدراسیون امارات تشکر می کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.

نظر شما