دریافت لینک دانلود با ارسال عدد یک به ۲۰۰۰۶؛

از اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۴:۰۹
کد خبر: ۹۵۵۴۷۵
از اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد
بالاخره انتظارها پایان یافت و اپلیکیشن پرسپولیس دقایقی قبل در مراسمی که در هتل اوین برگزار شد با شعار «تو هم پرسپولیسی باش» رونمایی شد و هواداران با ارسال عدد یک به شماره 20006 می‌توانند لینک دانلود آن را دریافت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بالاخره انتظار باشگاه پرسپولیس و هواداران برای در اختیار داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای پرسپولیس امروز با نام پرسپولیس و توسط شرکت آتیه داده پرداز به پایان رسید. این اپلیکیشن در مراسمی که در حال حاضر در هتل اوین جریان دارد به رسانه‌های گروهی و از آن طریق به هواداران معرفی شد.

هواداران پرسپولیس با ارسال عدد یک به شماره 20006 می‌توانند لینک دانلود اپلیکیشن را در صورت فعال بودن دیتا (اینترنت) تلفن همراه خود دریافت کرده و پس از آن برای دانلود و نصب آن اقدام کنند.

در مراجعه به این اپلیکیشن، در اولین بخش هواداران مجموعه‌ای از آخرین و اختصاصی‌ترین اخبار، تصاویر و ویدئوها از تیم محبوب خود را در اختیار خواهند داشت.

فروشگاه مجازی برای تهیه اقلام تبلیغاتی و سایر محصولات مورد تقاضای هواداران، بخش‌های متنوع مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس و خدمات دیگری که با مراجعه به اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد از مواردی هستند که در حال حاضر در اختیار هواداران قرار دارند و در نسخه‌های بعدی که ارتقاء می‌یابد، بخش‌های جدیدی اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز