باید به مربیان داخلی بیشتر بها دهیم؛

امیرآبادی: برد استقلال سیلی به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا بود/ شاگردان مجیدی می‌توانند الریان را هم شکست دهند

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۴:۴۷
کد خبر: ۹۵۵۵۲۱
امیرآبادی: برد استقلال سیلی به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا بود/ شاگردان مجیدی می‌توانند الریان را هم شکست دهند
مدافع اسبق تیم استقلال گفت: باید به مربیان ایرانی به اندازه مربیان خارجی بها داد تا آنها بتوانند در ادامه راه موفق باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی امیرآبادی پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال پیرامون برد قاطعانه این تیم مقابل الکویت به خبرنگار برنا گفت:خوشبختانه بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. استقلال با قدرت لیگ قهرمانان آسیا را استارت زد و این نکته بسیار مهمی است.

وی افزود: خوشحالم استقلال با فرهاد مجیدی که از سرمایه‌های باشگاه استقلال است، توانست الکویت را به سه گل شکست دهد. این پیروزی ارزش دو چندانی داشت و برد استقلال یک سیلی در گوش afc بود. مهم این بود که بازیکنان در این بازی با غیرت و عرق مثال زدنی بازی کردند و بازی خوب خودشان را به حریف دیکته کردند. استقلال نشان داد تیم‌های کشورهای کوچک عربی در حد و اندازه این تیم نیستند، به همگی بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید، می‌گویم. باید به مربیان ایرانی به اندازه مربیان خارجی بها داد تا آنها بتوانند در ادامه راه موفق باشند.

مدافع سابق استقلال در ادامه پیرامون بازی بعدی این تیم عنوان کرد: استقلال اگر با همین تمرکز و به همین شکل بازی کند قطعا از سد الریان هم عبور خواهد کرد و می‌تواند در آزادی از تیم‌های دیگر میزبانی کند.

نظر شما