فاطمه صفرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تنها راه حضورمان در المپیک درخشش در رقابت‌های آسیایی است/ هوگوپوشان وضعیت مطلوبی دارند

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۷:۳۷:۲۵
کد خبر: ۹۵۶۷۳۵
تنها راه حضورمان در المپیک درخشش در رقابت‌های آسیایی است/ هوگوپوشان وضعیت مطلوبی دارند
مربی تیم‌ملی تکواندو گفت: ما اعزام خیلی زیادی برای تورنمنت‌ها نداریم بازیکنان هم از نظر رنک اصلا جایگاه خوبی ندارند و تنها راه رسیدن به المپیک درخشش در رقابت‌های آسیایی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه صفرپور، مربی تیم‌ملی تکواندو بانوان، درباره آخرین شرایط ملی‌پوشان در تورنمنت بین‌المللی ترکیه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ما از هفتم دی ماه تمرینات را شروع کردیم و خوشبختانه اکثر بازیکنان شرایط نرمالی دارند. البته در چند هفته اخیر به دلیل برگزاری همزمان لیگ و انتخابی‌های تیم تعدادی از بازیکن‌ها آسیب دیدگی جزئی پیدا کردند ولی الان همانطور که گفتم وضعیت مطلوبی دارند.

او در خصوص سطح فنی تورنمنت ترکیه نیز توضیح داد: مسابقات مهم و خوبی است ولی ما صرفا تیم را برای کسب آمادگی بیشتر و محک آنها اعزام می‌کنیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا که اسفندماه برگزار می‌شود اهمیت خیلی زیادی دارد. برای این مسابقات باید 6 بازیکن را فیکس کنیم که کار خیلی آسانی هم نیست امیدوارم تورنمنت ترکیه به قدری خوب باشد که بتوانیم به راحتی بازیکن‌های اصلح را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم.

مربی تیم‌ملی اضافه کرد: حضور در تورنمنت‌ها واقعا لازم است ولی متاسفانه در بخش بانوان  به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که بازیکنان را اعزام کنیم. عملکرد بازیکنان در این نوع رقابت‌ها خیلی مهم است. چون ما اعزام خیلی زیادی برای تورنمنت‌ها نداریم بازیکنان هم از نظر رنک اصلا جایگاه خوبی ندارند و تنها راه رسیدن به المپیک درخشش در رقابت‌های آسیایی است که حتما هر دو نماینده ما باید بتوانند یا مدال طلا کسب کنند و یا نقره، که این اتفاق هم با  حضور کشورهای مطرحی چون چین و کره بسیار دشوار است ولی دور از ذهن هم نیست. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و امیدواریم بازیکن‌های ما مانند گذشته می‌توانند کسب سهمیه کنند.

نظر شما