برد شهر خودرو را به همه مشهدی ها تبریک می‌گویم؛

بادامکی: تصمیم قاطع مدیران ورزش در مالزی جواب داد/ نشان دادیم قدرت برتر آسیا هستیم/ پرسپولیس می‌تواند با یحیی موفق شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۷:۴۸:۱۷
کد خبر: ۹۵۷۰۲۳
بادامکی: تصمیم قاطع مدیران ورزش در مالزی جواب داد/ نشان دادیم قدرت برتر آسیا هستیم/ پرسپولیس می‌تواند با یحیی موفق شود
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم مدیران باشگاه‌ها و مسئولان ورزش کشور تصمیم بسیار خوبی گرفتند و نمایندگان ایران نیز بهترین جواب را به AFC در مستطیل سبز دادند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین بادامکی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس فوتبال ایران که سابقه بازی کردن در تیم های مختلف مشهد را نیز دارد پیرامون صعود شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: ابتدا تبریک بگویم این برد خوب را به مدیران و بازیکنان و کادر فنی باشگاه شهر خودرو و برای تمام همشهریانم بسیار خوشحال هستم. خوشبختانه تیم شهرمان مشهد توانست نام خراسان را در فوتبال آسیا مطرح کند و به امید خدا بتوانیم در مرحله گروهی نیز به همین موفقیت‌ها ادامه دهیم.

 وی در ادامه افزود: به استقلال نیز تبریک می‌گویم که توانست با انجام یک بازی خوب حریفش را شکست دهد. نباید فراموش کنیم که شهرخودرو با توجه به بضاعتی که داشت و مشکلاتی که برای این تیم پیش آمده بود، توانست به بهترین نحو از سد حریفان خود عبور کند و راهی مرحله گروهی شود.

بادامکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تصمیم عجیب در برگزاری دیدارهای شهرخودرو و استقلال در کشور ثالث عنوان کرد: فکر می‌کنم مدیران باشگاه‌ها و مسئولان ورزش کشور تصمیم بسیار خوب و قاطعی در مالزی گرفتند و نمایندگان ایران نیز بهترین جواب را به AFC در مستطیل سبز دادند و ما نشان دادیم یکی از قدرت‌های بلامنازع فوتبال آسیا هستیم.

 هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت این تیم پیرامون بازی حساس پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس از راس کادر مدیریتی تا کادر فنی همگی متعلق به بدنه باشگاه هستند و این اتفاق بسیار خوبی است. پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و برد مقابل تراکتورسازی نشان داد گلمحمدی می‌تواند در ادامه راه نیز موفق باشد اگرچه برای قهرمانی در لیگ و موفقیت در دو جام کار سختی پیشرو دارد. پرسپولیس با همین روند می‌تواند در آینده برای هواداران روزهای شیرینی را رقم بزند.

نظر شما