شادی عبدالوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بسکتبال سه‌نفره ایران فاصله زیادی با تیم‌های مطرح دنیا دارد/ هر ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی می‌توانند قهرمان شوند

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۷:۴۶:۲۷
کد خبر: ۹۵۸۲۹۸
بسکتبال سه‌نفره ایران فاصله زیادی با تیم‌های مطرح دنیا دارد/ هر ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی می‌توانند قهرمان شوند
بازیکن تیم شهرداری گرگان گفت: به نظرم هر چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند هدفی جز قهرمانی ندارند، تیم ما هم بی‌شک از این قاعده مستثی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شادی عبدالوند، بازیکن تیم شهرداری گرگان، درباره راه یابی تیمش به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شهرداری گرگان اولین سالی است که در بخش بانوان آنهم در لیگ برتر تیم‌داری می‌کند و فقط چهار بازیکن غیر بومی دارد که از این چهار نفر هم سه نفر ملی‌پوش هستند ولی خوشختانه تا اینجا خیلی خوب پیش آمدیم و موفق هم شدیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

او با اشاره به کیفیت خوب لیگ بانوان ادامه داد: امسال لیگ خوبی داشتیم. اکثر تیم‌ها در یک شرایط یکسان از نظر در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش قرار داشتند که باعث شد بازی‌های جذاب و در عین حال منصفانه‌ای را شاهد باشیم. تیم ما هم همانطور که گفتم تیم جوان و بازیکنان بومی تشکیل شده هرچند که تیم دیر شکل گرفت ولی بازی‌های خوبی را انجام دادیم و حتی با همین تیم هم در برخی از بازی‌ها واقعا دیدار سخت هم کم نداشتیم.

عبدالوند درخصوص شانس قهرمانی شهرداری گرگان توضیح داد: به نظرم هر چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند هدفی جز قهرمانی ندارند، تیم ما هم بی‌شک از این قاعده مستثنی نیست اما بازی سختی با نفت آبادان داریم که خارج از خانه هم است باید دید چه نتیجه‌ای را مقابل این تیم رقم خواهیم زد.

عضو تیم‌ملی در پایان درمورد آخرین وضعیت تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 گفت: بازیکنان فعلا درگیر بازی‌های لیگ هستند بنابراین اردوی خاصی نداریم. فقط یک دوره اردوی چند روزه داشتیم که خوب بود و فکر می‌کنم بازهم قبل از اعزام اردو داشته باشیم.  بسکتبال سه نفره نزدیک 13 سال است که در دنیا شکل گرفته ولی در ایران  تقریبا سه سال است به این بخش اهمیت می‌دهیم و کار را به نوعی شروع کردیم. در این مدت هم چون در تورنمنت‌های زیادی شرکت نمی‌کنیم طبیعتا فاصله زیادی با تیم‌های مطرح دنیا داریم. با این شرایط کار دشورای را در انتخابی داریم ولی تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز