پرسپولیس خط حمله بسیار خوبی دارد؛

فرشاد پیوس: حضور گل‌محمدی و مجیدی دربی ۹۲ را جذاب می‌کند/ استوکس از اوساگونا بهتر است

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۵۹۵۸۱
فرشاد پیوس: حضور گل‌محمدی و مجیدی دربی ۹۲ را جذاب می‌کند/ استوکس از اوساگونا بهتر است
مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: اوساگونا مهاجم خوبی است، در خدمت تیم، دونده و زحمتکش است اما سطح فنی استوکس بالاتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم قبل از دربی 92 به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: نباید فراموش کنیم که دربی به دلیل جو خاص خود حساسیت های زیادی دارد و می بینیم که در این چند روز نقل محافل درباره این بازی است  و خاطرات آن نیز تا سال ها در ذهن ها می ماند و از آن یاد می کنند. این حساسیت بازی را برای بازیکنان دو تیم افزایش می دهد و بعضی اوقات در کیفیت فنی بازی نیز تاثیر می گذارد. اما با توجه به شرایط دو تیم معتقدم دربی 92 بازی جذابی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گلمحمدی و مجیدی روی نیمکت دو تیم عنوان کرد: دوتیم از مربیان جوانی بهره می برند. مربیانی که فوتبال رو به جلو و تهاجمی را دوست دارند و دستشان برای تغییر در ترکیب دو تیم در جریان بازی باز است. شرایط روحی و روانی پرسپولیس و استقلال این روزها خوب است و این کمک می کند دو تیم بازی خوبی در زمین به نمایش بگذارند. طبیعتا من به دلیل پرسپولیسی بودن دوست دارم اتفاقات این بازی به سود تیمم رقم بخورد اما آنچه که مسلم است هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار کار سختی را پیش رو دارند. این را باید به فال نیک گرفت چون پرسپولیس و استقلال در روزهایی که به اتفاق خوب بودند هم فوتبال باشگاهی را جذاب کردند و هم کمک حال تیم ملی بودند.

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره خط هجومی این تیم و اینکه برخی معتقدند علیپور تحت فشار روانی مجددی قرار گرفته است عنوان کرد: خیر، من چنین چیزی را قبول ندارم. پرسپولیس خط حمله بسیار خوبی دارد. تیم رو به جلو بازی می کند و باید این گونه گفت که پرسپولیس در فاز هجومی خوب بازی می کند. علیپور و سایر بازیکنان در کنار او می توانند برای تیم ثمربخش باشند.

پیوس در پاسخ به سوالی پیرامون حضور دو بازیکن خارجی در خط حمله و اینکه نتیجه دربی 92 را چگونه پیش بینی میکند اظهار داشت: اوساگونا مهاجم خوبی است، در خدمت تیم، دونده و زحمتکش است اما سطح فنی استوکس بالاتر است. خوشحالم که بگویم پرسپولیس امروز سه مهاجم خوب دارد. درباره نتیجه نیز دوست دارم پرسپولیس برنده شود و فکر می کنم دو گل به استقلال خواهد زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز