سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی در انجام تعویض اشتباه بزرگی کرد/ با بیرون رفتن قائدی فشارهای پرسپولیس دوبرابر شد/ حضور بشار در نتیجه بازی تاثیر گذاشت

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۵:۱۸:۲۵
کد خبر: ۹۶۰۹۹۹
مجیدی در انجام تعویض اشتباه بزرگی کرد/ با بیرون رفتن قائدی فشارهای پرسپولیس دوبرابر شد/ حضور بشار در نتیجه بازی تاثیر گذاشت
مهاجم اسبق سرخابی‌های پایتخت گفت: استقلال از فرصت‌های ایجاد شده در این بازی بهره لازم را نبرد و بیرون آوردن مهدی قائدی بزرگترین اشتباه فرهاد مجیدی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق دو تیم پرسپولیس و استقلال، درخصوص نتیجه دربی 92 و عملکرد سرخابی‌های پایتخت در این بازی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت از هر دو تیم بودیم. استقلال از ابتدای بازی شرایط پرسپولیس را می‌دانست و سعی داشت از فضای بین کنعانی‌زادگان و شیری استفاده کند که به هدف خود رسید و گل اول را به ثمر رساند. گل‌محمدی نیز با سیستمی که در این بازی پیاده کرده بود خیلی زود توانست به گل تساوی برسد و در نیمه اول شاهد یک بازی پایاپای بودیم.

وی در ادامه افزود: با شروع نیمه دوم بازهم این استقلال بود که از فضای ایجاد شده بین کنعانی‌زادگان و شیری استفاده کرد و گل دوم را به ثمر برساند ولی نکته مهم این بود که نتوانست از موقعیت ایجاد شده استفاده کند و در لحظه‌های پایانی بازی گل تساوی را دریافت کرد. استقلال از فرصت‌های ایجاد شده در این بازی بهره لازم را نبرد و بیرون آوردن مهدی قائدی بزرگترین اشتباه فرهاد مجیدی بود. بعد از بیرون رفتن قائدی فشار پرسپولیس روی دروازه استقلال دو برابر شد چون وقتی در زمین بود سرخپوشان به خاطر ترس از فرارهای سریع او زیاد نمی‌توانستند فاز هجومی بگیرند.

مهاجم اسبق سرخابی‌ها خاطرنشان کرد: با رفتن قائدی خط دفاعی پرسپولیس آزاد شد و توانستند به خط هافبک و حمله خود کمک کنند. استقلال و مجیدی در این مورد کم‌تجربگی کردند و در طرف دیگر تعویض‌های گل‌محمدی به مراتب بهتر بود و در روند نتیجه بازی نیز تاثیر گذاشت. محمد انصاری روز خوبش نبود و باید تعویض می‌شد و همچنین آمدن بشار رسن بهترین کمک را به روند هجومی پرسپولیس کرد. مجیدی اگر می‌خواست تعویض کند بهتر بود به جای قائدی، ارسلان مطهری را از زمین خارج می‌کرد. در کل شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم و به ثمر رسیدن چهار گل زیبایی دربی را بیشتر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز