در بخش بانوان مسابقات بین المللی جام فجر؛

بدمینتون‌بازان ایران به ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۶۱۱۹۳
بدمینتون‌بازان ایران به ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند
دیدار فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در قسمت بانوان برگزار شد و تیم دونفره کشورمان به ۲ مدال طلا، دو نقره و ۴ مدال برنز در قسمت دونفره و یک مدال برنز در قسمت یک نفره دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال دو نقره بانوان بین تیم دونفره هاله همدانچی، پگاه کامرانی، نسیم صفایی و حنانه یعقوب‌زاده برگزار شد، که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونقره نسیم صفایی و حنانه یعقوب‌زاده به پایان رسید و آن‌ها به مقام قهرمانی دست یافته و صاحب دو مدال طلا قسمت دونفره بانوان شدند.

تیم دونفره پگاه کامرانی و هاله همدانچی به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب دو مدال نقره گردیدند.

همچنین تیم‌های دو نفره (ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته) و (ساره امینیان و فاطمه بابایی) به مقام سوم مشترک دست یافتند و صاحب ۴ مدال برنز شدند.

در دیدار فینال یک نقره بانوان نیز کریستال پال از آمریکا به مصاف لیندا زنجیری از بلغارستان رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه  2 بر صفر به سود  بازیکن آمریکا به پایان رسید و وی به مدال طلای قسمت یک نفره بانوان دست یافت.

لیندا زنجیریاز بلغارستان دوم شد و صاحب مدال نقره گردید.

ثریا آقایی از ایران به همراه فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک رسیدند و مدال برنز را به گردن آویختند.

بدین ترتیب ملی پوشان بانوان بدمینتون کشورمان در مجموع این دوره از مسابقات به ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز دست یافتند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق و اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز