سپاهان ایران-العین امارات؛

استارت سپاهان در گروه مرگ/ طلایی‌پوشان می‌خواهند بنفش‌ها را ناکام بگذارند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۱:۲۲
کد خبر: ۹۶۲۳۰۷
استارت سپاهان در گروه مرگ/ طلایی‌پوشان می‌خواهند بنفش‌ها را ناکام بگذارند
تیم‌‌های فوتبال سپاهان ایران و العین امارات از ساعت 18:20 در امارات به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال سپاهان ایران و العین امارات از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا موسوم به گروه مرگ و از ساعت 18:20 امروز در امارات به مصاف هم می روند.

سپاهان که با هدایت امیر قلعه نویی برای حضور موفقیت آمیز در لیگ قهرمانان آماده می شود در حالی میهمان العین است که حریفش با شکست بنیادکار ازبکستان موفق شد به مرحله گروهی برسد و جدال این دو تیم می تواند حساسیت های خاص خودش را داشته باشد.

سپاهان در لیگ برتر بعد از پرسپولیس در رتبه دوم قرار دارد و در جام حذفی نیز در صورت برد برابر استقلال می تواند به جمع چهار تیم برتر صورت کند و این موضوع نشان می دهد قناری های اصفهان حال و روز خوبی دارند.

با این حال حضور در لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد و سپاهان برای صعود از این گروه علاوه بر العین، باید مقابل السد قطر و النصر عربستان هم نتایج مناسبی را کسب کند تا بتواند راهی مرحله حذفی شود.

حضور بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، شایان مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی، کی روش استنلی و .... می تواند برای قلعه نویی و کسب نتیجه با سپاهان امید بخش باشد و هواداران امیدوار هستند در دیدار امروز نتیجه خوبی را بگیرند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم های النصر و السد در عربستان از ساعت 18:45 به مصاف هم می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز