نازنین ملایی؛

هدف گذاری ام انتخابی المپیک است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۶:۲۹
کد خبر: ۹۶۲۵۷۷
هدف گذاری ام انتخابی المپیک است
ملی پوش روئینگ بانوان ایران و دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به تمریناتش در مسیر کسب سهمیه المپیک گفت: هدف گذاری من رقابت های انتخابی المپیک در اردیبهشت ماه است و با تمام توان برای موفقیت در این مسابقه تمرین می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نازنین ملایی، درباره شرایط تمریناتش برای حضور موفق در رقابت های انتخابی المپیک اظهار کرد: بعد از رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی بدون وقفه تمریناتم را ادامه دادم تا از نظر بدنی افت نداشته باشم. هدف گذاری من انتخابی المپیک توکیو بود و به همین دلیل در کاپ آسیا نیز شرکت کردم و در کنار مسابقه سبک وزن، در مسابقه سنگین وزن هم به آب زدم تا خودم را ارزیابی کنم. در آنجا 2 مدال طلا گرفتم و پس از مسابقات نیز دوباره وارد اردو شدم.

دارنده مدال طلای روئینگ قهرمانی آسیا ادامه داد: من زیر نظر آقای فرزام تمریناتم را انجام می دهم و شرایطم بهتر و بهتر می شود. هدف ما رقابت های انتخابی المپیک است و باید تا اردیبهشت ماه سال آینده با تمام توان تمرین کنم که در این مسابقات به هدفم برسم. تمرین های خوبی هم دارم و روندم راضی کننده است.

ملی پوش روئینگ ایران در پاسخ به این سوال که برنامه اش در ماه های پیش رو چیست؟ تصریح کرد: سرمربی تیم برنامه ریزی کرده بود تا بتوانیم اردویی در کشور چین داشته باشیم اما به دلیل ویروس کرونا و مشکلاتی که در چین ایجاد شده این اردو برگزار نمی شود. به همین دلیل فعلا در ایران و دریاچه آزادی کارمان را ادامه می دهیم تا مکان جدید تمریناتمان مشخص شود.

وی افزود: به هر حال من تمریناتم را انجام می دهم. هدف من کسب سهمیه المپیک است و می دانم که رقیبان قدرتمندی دارم و باید بیش از همیشه تمرین کنم تا به مرز آمادگی برسم. خدا را شکر که این روزها آرامش خوبی هم دارم و زیر نظر آقای فرزام برای انتخابی المپیک آماده می شوم.

ملایی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از رقابت های انتخابی المپیک چیست؟ تصریح کرد: آن کاری که من باید انجام بدهم تمرین کردن و آماده شدن است. بعد از قهرمانی آسیا به سرعت وارد اردو شدم و تمریناتم را ادامه دادم. هم در آن مسابقات و هم در کاپ آسیا حریفان را ارزیابی کردیم. همه کشورهای آسیایی برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند و برنامه ریزی دارند. ما هم به سختی تمرین می کنیم تا انشالله موفق شویم. من انگیزه زیادی دارم و می خواهم بهترین نتیجه را بگیرم و تمام تلاشم را انجام می دهم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا با بیان این مطلب که شرایط انتخابی المپیک با همه مسابقات تفاوت دارد، گفت: به خوبی می دانم که رقابت های انتخابی المپیک شرایط خاص خودش را دارد و به هیچ وجه با رقابت های دیگر قابل مقایسه نیست. کارمان سخت است و به نظرم اگر حواسمان نباشد غافلگیر خواهیم شد. آقای فرزام همیشه این موضوع را تاکید می کند و امیدوارم که بتوانم در این مدت باقی مانده به اوج آمادگی و نقطه ایده آل برسم و در مسابقات افتخارآفرینی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز