لیگ قهرمانان آسیا؛

همه چیز در مورد اولین حریف آسیایی استقلال

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۴:۵۸
کد خبر: ۹۶۲۷۱۵
همه چیز در مورد اولین حریف آسیایی استقلال
الشرطه اولین حریف آسیایی استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیاست که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ داخلی این کشور شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الشرطه یا پلیس عراق اولین حریف آسیایی استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی است؛ باشگاهی با قدمت 88 ساله در کشور عراق که سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ داخلی این کشور را با کسب 89 امتیاز در 38 مسابقه کسب کند.

الکساندر ایلیچ 50 ساله در شرایطی هدایت این تیم را بر عهده دارد که پاناتینایکوس یونان مهم ترین تجربه دوران مربی گری او بوده و این سرمربی صرب، به استثنا دوران حضور در رادنیکی صربستان، بقیه عمر دوران مربی گری خود را در کشورهای حاشیه خلیج فارس سپری کرده است و از خرداد سال 98 هدایت این تیم عراقی را بر عهده گرفته است.

چهره‌های آشنایی مانند کرار جاسم، صفا هادی، سعد ناطق، علا عبدالزهرا، مروان حسین، ضرغام اسماعیل و چند چهره ملی پوش دیگر تیم ملی عراق در این تیم حضور دارند؛ در سال ۲۰۱۹ دوازده بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شدند.

ورزشگاه فرانسو حریری با ظرفیت 20 هزار نفر از ساعت 18 روز دوشنبه 21 بهمن ماه میزبان این دیدار است.

الشرطه عراق در مرحله گروهی جام باشگاه های کشورهای عربی با تیم الکویت که حریف استقلال در راه رسیدن به مرحله گروهی بود دیدار کرد که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، یک برد و یک شکست، 3 گل زده و 3 خورده سهم هر دو تیم بوده است.

تونی ماویه اوگاندایی با 65 بازی ملی در خط حمله، کالدرون کلمبیایی با 30 سال سن و تجربه حضور در فوتبال غرب آسیا و جونیو ماپوکو از کشور کنگو سه سهمیه خارجی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز