مجید رباطی:

ده‌ها رقابت ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در تهران برپا شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۶:۴۷
کد خبر: ۹۶۳۲۳۶
ده‌ها رقابت ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در تهران برپا شد
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برپایی ده‌ها رقابت ورزشی در محلات تهران به مناسب ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز ۲۲ غرفه در مسیرهای راهپیمایی برپا و با استقبال شهروندان همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی بااشاره به برخی فعالیت‌های این سازمان در دهه مبارک فجر تاکید کرد: در بخش بانوان، مسابقات فرامنطقه‌ای ایروبیک به میزبانی منطقه 10 و رقابت‌های بومی محلی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران، برگزار شد.

وی اظهارداشت: برگزاری رقابت‌های آینده سازان ورزشی، جشنواره معلولین و گردهمایی ورزشکاران زن در ویژه برنامه دُرّ آفرینش با محوریت زن، ورزش، نشاط از دیگر موارد پیش بینی شده است که تا آخر بهمن ماه به انجام می‌رسد. در بخش ورزش شهروندی آقایان نیز، برنامه‌های متنوعی از جمله رقابت‌های دارت، تیراندازی، بدمینتون، سوارکاری، رقابت‌های گروه‌ها و اقشار خاص (ویژه افراد سندروم داون) و بوچیا انجام پذیرفته است.

به گفته رباطی، همچنین ویژه برنامه‌ای در راستای اجرای پویش ملّی دوشنبه‌های ورزشی با حضور یک هزار و ۵۰۰ تن از شهروندان پایتخت نشین و گردهمایی پهنه‌ای ایستگاه‌های ورزش شهروندی مناطق ۱۵ تا ۲۰ شهرداری به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ نیز از دیگر اقدامات اجرا شده این معاونت در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تفریحی ورزشی بوستان پیروزی از برنامه‌های پیش بینی شده اداره تفریحات سازمان ورزش بود که طی دهه مبارک فجر به انجام رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز