ورزشکاران پرچم عزت آفرینی را به اهتزار در آورده‌اند؛

تقی‌زاده: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۹:۰۹
کد خبر: ۹۶۳۲۳۷
تقی‌زاده: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در راهپیمایی۲۲ بهمن اظهار داشت: ورزشکاران کشورمان امروز در کنار ملت فهیم کشور پرچم عزت آفرینی ایران را پرغرور در بر ابر چشمان جهانیان به اهتزاز درآورده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمشید تقی زاده ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین و یکمین فجر اظهار داشت این شور و اشتیاق مردم، حضوری مقتدرانه در جهت حمایت از انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همزمانی چهلمین روز عروج آسمانی این بزرگ مرد افزود: امروز همه اقشار خود  را مکلف می دانند تا از خون به ناحق ریخته شده فرزندان این سرزمین دفاع کنند.

معاون وزیر تاکید کرد: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات نخواهند هراسید، استقلالشان را حفظ می کنند و تا آخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد.

وی وظیفه جامعه ورزش و جوانان در شرایط کنونی را بسیار سنگین و حساس توصیف کرد و افزود: آنها سربازان زمان صلح در میادین بزرگ ورزشی هستند و باید از نام ایران و برای سربلندی کشورمان با تمام وجود دفاع کنند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور ملی پوشان کشورمان در راهپیمایی در کنار آحاد مردم تصریح کرد: ورزشکاران کشورمان امروز در کنار ملت فهیم کشور پرچم عزت آفرینی ایرانی را پرغرور در برابر چشمان جهانیان به اهتزاز در آورده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز