در حاشیه اجلاس جهانی؛

دومین نشست مشترک کیانی و محمد بن سلیم برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۲:۲۶
کد خبر: ۹۶۳۴۸۳
دومین نشست مشترک کیانی و محمد بن سلیم  برگزار شد
دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی​، عصر روز سه شنبه در خلال اجلاس منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، نشستی صمیمی با محمد بن سلیم رئیس اماراتی منطقه برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی ​فدراسیون، شهزاد کیانی دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی​، عصر روز سه شنبه در خلال اجلاس منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، نشستی صمیمی با محمد بن سلیم رئیس اماراتی منطقه برگزار کرد.

محمد بن سلیم که روز ​قبل از آن هم با کیانی ملاقات کرده بود در این دیدار نیز تاکید ​داشت تمام تلاش‌های خود برای کمک به ورزش اتومبیلرانی ایران را به کار خواهد گرفت. وی همچنین از چند سخنرانی کیانی در اجلاس امسال به خصوص درباره حضور زنان در ورزش اتومبیلرانی ایران و همچنین نقش فضای مجازی تمجید کرد.

کیانی هم در این نشست ضمن ابراز تشکر از حمایت‌های محمد بن سلیم، نقش او را در توسعه ورزش ​اتومبیلرانی منطقه ستود و بر لزوم توجه به پتانسیل‌های موجود در ایران به عنوان سرمایه انسانی منطقه تاکید کرد که مورد استقبال بن سلیم واقع شد.

شهزاد کیانی در ادامه بااشاره به عزم ایران برای حضور پررنگ در مسابقات منطقه‌ای در ادامه صحبت‌های روز گذشته فی مابین، پیشنهاد رسمی برگزاری یکی از مسابقات دریفت منطقه‌ای را ارائه کرد که با استقبال رییس اماراتی مواجه شد.

در همین رابطه مقرر شد تا کمیته دریفت منطقه و فدراسیون جهانی شرایط برگزاری این مسابقات را بررسی و نظر نهایی و قطعی را اعلام کنند. گفتنی است پیش از این قرار بود این رقابت‌ها برای اولین بار در عربستان سعودی و در شهر جده برگزار شود که لغو شد.

نظر شما