به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ؛

خانه ورزش محله اسکان یزد با حضور عبدالحمید احمدی افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۶۳۷۹۰
خانه ورزش محله اسکان یزد با حضور عبدالحمید احمدی افتتاح شد
خانه ورزش محله اسکان یزد با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با حضور عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان، هاشمی معاونت توسعه ورزش و حاجی حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل، نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، نماینده دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری یزد، مسئولان دفتر تسهیل گری محله اسکان و اهالی محله خانه ورزش به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در منطقه کم تر برخوردار اسکان افتتاح شد.

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: اگر بنا باشد جامعه‌ای سالم پویا و شاداب داشته باشیم، نمی‌توانیم فعالیت‌های ورزشی را نادیده بگیریم و یکی از لازمه های توسعه ورزش ایجاد زیرساخت هاست که ایجاد خانه های ورزش در این راستا تجهیز و راه اندازی می شوند.

وی افزود: اقدام دست اندرکاران ورزش محلات ماندگار و قابل تحسین است و به وجود چنین افرادی که بدون چشم داشت در راستای توسعه ورزش گام بر می‌دارند، افتخار می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: راه اندازی خانه های ورزش ، خدمتی دیگر در جهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در مناطق کمتر برخوردار بوده ، طرحی که با استفاده از فضای های بلا استفاده موجود و تجهیز آنها به امکانات ورزشی ، می کوشد نیاز های جوانان و خانواده ها را به بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند و انتظارمان این است تا اهالی منطقه به طور مستمر از این مکان ایجاد شده استفاده کنند و نگذارند بدون استفاده باشد.

 نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در راستای توسعه ورزش در محلات و جذب خانواده ها به ورزش و همچنین ایجاد فضای مطلوب برای ورزش کردن بانوان با همکاری دفتر امور اجتماعی و امور فرهنگی استانداری و دفتر تسهیل گری این منطقه توانستیم فضایی را آماده ، تجهیز و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: ایجاد اینگونه مکان ها در مناطق کمتر برخوردار ضروری است و خوشبختانه توانستیم گام های خوبی در این راستا برداریم و خانواده ها و ساکنین نیز استقبال خوبی از خود نشان دادند و شاهد ایجاد شور و نشاط با برگزاری مسابقات و جام های مختلف در این مکان ها هستیم.

نارگانی خاطرنشان کرد :خانه ورزش محلات تجهیزاتی شامل تاتامی، میز تنیس روی میز، فوتبالدستی، میز شطرنج، صفحه دارت و دیگر وسایل ورزشی توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره ورزش و جوانان  اعطا شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز