آیین گشایش نوزدهمین دوره جام وهمن والیبال زرتشتیان استان یزد؛

احمدی: میادین ورزشی جایگاهی برای اثبات همبستگی و وحدت ادیان مختلف کشور است

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۹:۴۱
کد خبر: ۹۶۳۷۹۳
احمدی: میادین ورزشی جایگاهی برای اثبات همبستگی و وحدت ادیان مختلف کشور است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: میادین ورزشی جایگاه مناسبی برای اثبات همبستگی و وحدت ادیان مختلف در کنار یکدیگر در سطح کشور بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیین گشایش نوزدهمین دوره جام وهمن والیبال زرتشتیان استان یزد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور سیدعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و جمعی از ورزشکاران و خانواده هایشان برگزار شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب گفت: پیروان مذاهب در ایران بصورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند و میادین ورزشی بهترین جایگاه برای نشان وحدت و دوستی ادیان در کشور است.

سیدعبدالحمید احمدی افزود: برگزاری جام زرتشتیان یزد که با عنوان جام وهمن هرساله برگزاری می شود ، کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که موجب تقویت وحدت و همبستگی می شود و همچنین زمینه توسعه ورزش را هم فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است اظهار داشت: برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی در قالب جام ها و المپیادها اقدام مهمی در جهت توسعه ورزش همگانی و ترغیب جوانان و خانواده ها به ورزش کردن خواهد بود که امیدوارم شاهد برگزاری هرچه بیشتر اینگونه مسابقات ورزشی در بین اقلیت های دینی در سراسر کشور باشیم .

لازم به ذکر است: گرامیداشت  زنده یاد فریدون ستایشی از هموندان انجمن یانش‌وران مانتره، رژه‌ی ورزشکاران و امضای کاپیتان‌ها بر روی توپ و سوگند یاد کردن از بخش‌های آیین گشایش نوزدهمین دوره جام وهمن در یزد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز