لیگ دسته یک والیبال؛

هشت تیم مرحله پلی آف مشخص شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۳:۳۶
کد خبر: ۹۶۳۸۱۲
هشت تیم مرحله پلی آف مشخص شدند
سازمان لیگ فدراسیون والیبال هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان را مشخص کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز دوشنبه به پایان رسید.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با حذف تیم‌های هورسان رامسر (استفاده از بازیکن مشمول خدمت سربازی) و دشتستان بوشهر (عدم حضور در دو مسابقه) از این رقابت‌ها، هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف را مشخص کرد.

بر این اساس، در گروه یک این رقابت‌ها، تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، افق قم، شهروند نکا و پاس گرگان در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

در گروه دوم نیز تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، کیمیاگر تهران، فرش گل‌نقش آران و بیدگل و آینده‌سازان خوش‌سیما، رتبه‌های اول تا چهارم را کسب و به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته یک مردان، روزهای جمعه 25 و دوشنبه 28 بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، دوشنبه پنجم اسفند ماه انجام می‌شود.

بدین ترتیب برنامه بازی‌ها در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک مردان، بر این اساس که تیم‌های دارای برد بیش‌تر، در بازی اول و سوم این مرحله میزبان هستند، به قرار زیر خواهد بود:

جمعه 25 بهمن

قزوین، ساعت 15: شورا شهر و شهرداری قزوین – آینده‌سازان خوش‌سیما

تهران، ساعت 15: کیمیاگر تهران – شهروند نکا

قم، ساعت 15: افق قم – فرش گل‌نقش آران و بیدگل

ارومیه، ساعت 15: شهرداری جوان ارومیه – پاس گرگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز