فردین عابدینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای تقابل با شاهین آماده هستیم/ جدایی دو بازیکن و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به ضرر ماشین سازی شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۵:۰۷:۰۸
کد خبر: ۹۶۴۰۵۷
برای تقابل با شاهین آماده هستیم/ جدایی دو بازیکن و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به ضرر ماشین سازی شد
مدافع تیم ماشین‌ سازی گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده‌ایم که بازی خوبی را انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فردین عابدینی، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، درباره بازی با شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظر می‌رسد بازی خوبی باشد چراکه شاهین بوشهر هم در نیم فصل تیم خود را تقویت کرده و دو بازیکن خوب را به ترکیبش اضافه کرده و حتی در دو بازی اخیرشان هم دیدیم که برنده زمین مسابقه را ترک کردند. تیم ما هم خوب است و در این هفته تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده‌ایم که بازی خوبی را انجام دهیم.

او با اشاره به جدایی دو بازیکن کلیدی تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در نیم فصل دو مهره اصلی ما یعنی سامان نریمان جهان و احمد زنده‌روح از تیم ما جدا شدند و ماشین سازی متاسفانه به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانست یار جدیدی را بگیرد و به ضررمان شد. این اتفاق کمی کار را برای ما در نیم فصل دوم سخت می‌کند ولی امیدوارم بازی های خوبی را انجام دهیم.

عابدینی درباره اعتراض‌های اخیر باشگاه ماشین سازی به بخش داوری توضیح داد: در بازی مقابل پیکان در حق تیم ما کوتاهی شد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد حداقل تیم ما صاحب دو گل دیگر می‌شد. کارشناسان بعد از بازی با تیم ما هم عقیده بودند ولی به هرحال بازی تمام شد و به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم.

بازیکن ماشین سازی درخصوص کیفیت لیگ برتر اظهار کرد: امسال لیگ خیلی خوبی را داریم. اکثر تیم‌ها جوان شدند و همین موضوع نشاط بازی‌ها را بیشتر کرده است. خوشبختانه هر سال شاهد بهتر شدن کیفیت لیگ هستیم و امسال هم نقطه عطف لیگ حضور چشم گیر بازیکنان جوان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز