هاشم اسکندری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وفایی و واحدی در حرفه‌ای‌ها خوش درخشیدند/ توانستیم با ارتباطات دو سهمیه برای بانوان بگیریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۷:۰۰
کد خبر: ۹۶۴۱۲۷
وفایی و واحدی در حرفه‌ای‌ها خوش درخشیدند/ توانستیم با ارتباطات دو سهمیه برای بانوان بگیریم
رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: زمانی که سهیل واحدی و حسین وفایی وارد عرصه حرفه‌ای‌های جهان شدند، توانستند خیلی خوب بدرخشند و حضور موفقی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس طی گفتگو با خبرنگار‌ برنا در خصوص حضور بانوان در رقابت‌های جام جهانی بیان کرد: مسابقات جهانی بانوان که برگزار می‌شود مثل المپیک سهمیه‌بندی دارد. ورزشکاران ما باید حتما در رقابت‌های قبلی مدال‌هایی کسب می‌کردند تا سهمیه ورود به این مسابقه را می‌گرفتند، یعنی در رنکینگ قرار می‌گرفتند. اسنوکربازان ما این‌رنکینگ را به دست نیاورده بودند، ولی با ارتباط خیلی خوبی که به عنوان کرسی نایب رئیسی آسیا دارم و هم نائب رئیس افتخاری جهان هستم، توانستم این کوپن را خرج کنم.
وی افزود: در ابتدا توانستیم یک سهمیه را بگیریم‌ و به محض این‌که از سهمیه کشورمان مطمئن شدیم، یک بار دیگر هم از این ارتباط استفاده کردیم و سهمیه را برای دو نفر گرفتیم.
اسکندری اظهار داشت: زمانی که سهیل واحدی و حسین وفایی وارد عرصه حرفه‌ای‌های جهان شدند، توانستند خیلی خوب بدرخشند و حضور موفقی دارند. قبلا به این شکل بود که حتما ورزشکاران باید قهرمان جهان می‌شدند تا سهمیه ورود به حرفه‌ای‌ها را کسب می‌کردند، خداراشکر توانستند این سهمیه را به دست بیاورند.
رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در پایان گفت: سهیل هم باتوجه به استایل خوب و تجربه بالایی که دارد، مطمئنم اتفاق خوبی برای او در این مسابقات رقم می‌خورد، به لحاظ این‌که بالاخره در بحث حرفه‌ای‌ها است، از آماتور خارج می‌شوند و برترین‌ها در حرفه‌ای‌ها نقش دارند، به همین خاطر زمان می‌گیرد تا بخواهند جایگاه خوبی پیدا کنند. همان مراحلی که در مقدماتی آسیا و جهانی طی کردند تا توانستند قهرمان جهان شوند این مراحل هم باید طی کنند تا آن‌جا خوش بدرخشند. حسین موفق‌تر بوده و توانسته باتوجه به این‌که زودتر وارد عرصه حرفه‌ای‌ها شده، بدرخشد. برای هردوی آن‌ها آرزو دارم که انشاالله بتوانند بهترین جایگاه‌ها را در عرصه حرفه‌ای کسب کنند.

نظر شما