صنعت نفت یک- گل گهر یک؛

تداوم روند نزولی آبادنی ها در جدول/ خوشبختی آقا معلم با دبل شاکری در دقایق اضافی تکمیل شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۹:۱۸
کد خبر: ۹۶۴۳۳۰
تداوم روند نزولی آبادنی ها در جدول/ خوشبختی آقا معلم با دبل شاکری در دقایق اضافی تکمیل شد
تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد با نتیجه دو بریکمقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان - گل گهرسیرجان امروز جمعه از ساعت 16در تختی آبادان به مصاف هم رفتند. در این دیدار شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه دو بر یک از میزبان خود را شکست دادند.

ترکیب صنعت نفت:

ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، سیدمحمد قریشی، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، میلاد جهانی، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر

ترکیب گل گهر:

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمد موسوی، مهرداد عبدی، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی، گادوین منشا، یونس شاکری

در این دیدار گل گهر در دقیقه27 و بروی یک ضربه کاشته یونس شاکری بروی حرکت زیبا احمد زنده روح توانست گل اول بازی را وارد دروازه حریف کند.

این دیدار در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در ادامه اگر چه تیم صنعت نفت صاحب توپ و میدان بود اما تلاش شاگردان سراج راه به جایی نبرد تا دقیقه 88 که عیسی آل کثیر از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود چرا که شاگردان  آقا معلم  توسط شاکری توانستند به دومین گل خود دست پیدا کنند.شاکری در یک صحنه در دقیقه90+2 با یک فرار زیبا با دروازه بان تک به تک شد نخستین ضربه او توسط سنگربان مهار شد اما در توپ برگشتی او کار نیمه تمام خود را تمام کرد و گل دوم خوش و تیمش را به ثمر رساند. گل گهر سیرجان بدین ترتیب موفق شد به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست پیدا کنند .

شاگردان آقا معلم با این برد 16 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. صنعت نفت آبادان هم با 30 امتیاز امروز یک رده سقوط کرد و در رده ششم ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز