علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس زخم‌خورده است/ الشارجه نمی‌تواند دردسر ایجاد کند/ در آینده از استوکس و اوساگونا بیشتر خواهیم شنید

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۵:۲۱:۱۰
کد خبر: ۹۶۴۳۵۹
پرسپولیس زخم‌خورده است/ الشارجه نمی‌تواند دردسر ایجاد کند/ در آینده از استوکس و اوساگونا بیشتر خواهیم شنید
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم اگر با یک هافبک دفاعی بازی کند، توانایی بیشتری در فاز هجومی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل الشارجه امارات به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل روی یک غفلت گل خورد و بعد از آن هم نتوانست نتیجه را جبران کند. پرسپولیس باید با یک هافبک دفاعی بازی کند چراکه در خط هجومی خود بازیکنان بسیار خوبی دارد و بی‌تردید می‌تواند برای هر خط دفاعی در آسیا مشکل ایجاد کند.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس مانند شیر زخم خورده است که در بازی با الشارجه باید انتقام بازی قبل را نیز بگیرد. شک ندارم پرسپولیس تیم اماراتی را در خانه‌اش خواهد برد. من خودم مقابل الشارجه بازی کرده‌ام و این تیم در حدی نیست که بخواهد برای پرسپولیس دردسر ایجاد کند. البته بازیکنان هم نباید در آسیا تیمی را دست کم بگیرند.

محمد خاطرنشان کرد: استوکس و اوساگونا اگر با تیم هماهنگ شوند می‌توانند بازیکنان بسیار تاثیرگذاری باشند، به ویژه استوکس نشان داده دارای کلاس بالاتری است و در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. با یک هافبک دفاعی بازی کنیم بهتر است به این دلیل که امیری، ترابی و عالیشاه در مصاف‌های یک به یک به راحتی از رقیب عبور می‌کنند و می‌توانند در بازی تعیین کننده باشند.

او در پایان گفت: سرخ‌پوشان توانایی شکست حریف را در خانه دارند و انشاالله که سه‌شنبه بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

نظر شما