محمد نصرتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است/ در هفته‌های اخیر کم‌دقت بودیم/ از عملکرد فنی بازیکنانم راضی هستم

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۹:۴۸
کد خبر: ۹۶۴۳۸۳
بازی با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است/ در هفته‌های اخیر کم‌دقت بودیم/ از عملکرد فنی بازیکنانم راضی هستم
سرمربی تیم گل ریحان گفت: ما با تیم‌های بالای جدول به مراتب شرایط و نتایج‌مان بهتر بوده است اما با تیم‌های پایین جدول که فشرده و با لایه‌های زیاد دفاعی بازی می‌کنند، کار برای ما سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز درخصوص دیدار امروز این تیم مقابل ملوان انزلی در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در بحث فنی بازی و بحث فوتبال مالکانه که تیم ما به نمایش می‌گذارد و ایجاد موقعیت‌ها، تیم ما خصوصا در دو بازی اخیر خوب کار کرده است اما متأسفانه یک مقدار کم دقتی داشتیم و همچنین تلاش و پشتکاری که می‌بایست، در هفته‌های گذشته نبود ولی قطعا با تمریناتی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، شرایط تیم خوب است. امیدوارم بتوانیم روی ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و انشاالله به گل برسیم.

وی افزود: در مجموع شاید نتایج هفته‌های گذشته خیلی خوب نبوده ولی از عملکرد فنی بازیکنان راضی هستم. باید در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم که انشاالله در بازی با ملوان این امر را میسر کنیم.

نصرتی اظهار داشت: ما به شرایط جدول نگاه نمی‌کنیم چون اختلافات در لیگ دسته یک، بین تیم‌های صدر جدول و انتهای جدول این قدر زیاد نیست. اگر بتوانیم به جزییات دقت بیشتری کنیم، در لحظه‌ها تصمیم درست بگیریم و ضربه درست بزنیم، واقعا اختلاف خیلی کم است. ما با تیم‌های بالای جدول به مراتب شرایط و نتایج‌مان بهتر بوده اما با تیم‌های پایین جدول که فشرده و با لایه‌های زیاد دفاعی بازی می‌کنند، کار برای ما سخت است.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان در پایان گفت: فکر می‌کنم ملوان هم در لایه‌های فشرده دفاعی بازی کند و این را به بازیکنان گفتیم. ملوان تیم خوب و با ریشه‌ای است و کادرفنی خوب و قابل احترامی دارد. دوستان ما آن‌جا هستند و یک خسته نباشید به آن‌ها می‌گویم که توانستند در شرایط بحرانی تیم را اداره کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز