تیم والیبال از صعود به نیمه نهایی باز ماند؛

پایان کار ساحلی بازان ایران در قهرمانی آسیا

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۸:۰۳
کد خبر: ۹۶۴۴۸۳
پایان کار ساحلی بازان ایران در قهرمانی آسیا
تیم ایران (رئوفی و میرزاعلی) آخرین نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با پذیرش شکست برابر نماینده چین، از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز پنج‌شنبه با حضور 30 تیم در تایلند آغاز شده است، فردا یکشنبه به پایان می‌رسد.

صبح امروز (شنبه) به وقت محلی چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها برگزار شد و تیم ایران (رئوفی و میرزاعلی) به مصاف چین 2 (جیاکسین و لایکجیانگ) رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه دو بر صفر و با امتیاز مشابه 21 بر 18 نتیجه را واگذار کردند و از راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

روز گذشته نیز دو تیم‌ دیگر ایران (فیروزپور و آقاجانی) و (وکیلی و سالمی) با پذیرش شکست برابر نمایندگان چین و قزاقستان از راه یابی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها بازماندند.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا، تیم‌های چین 2 (جیاکسین و لایکجیانگ)، استرالیا (شوبرت_گِرر)، استرالیا (شومان و مک‌هیوو) و قزاقستان 2 (دیاچنکو و سیدرنکو) برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

نظر شما