فضل‌الله باقرزاده:

شمشیربازی می‌تواند پنجمین رشته مدال‌آور ایران در المپیک باشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۸:۵۶
کد خبر: ۹۶۴۵۹۲
شمشیربازی می‌تواند پنجمین رشته مدال‌آور ایران در المپیک باشد
رییس فدراسیون شمشیربازی از احتمال قریب به یقین سهمیه چهار نفری شمشیربازی ایران در بازی های المپیک 2020 و امکان بالای مدال‌آوری این رشته در این رویداد معتبر خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فضل الله باقرزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اعزام تیم ملی سابر ایران به لهستان در اواخر هفته جاری اظهار داشت: حضور تیم ملی سابر شمشیربازی با ترکیب چهار ننفر به بازی های المپیک با احتمال 95 درصد قطعی شده اما مسابقات جام جهانی لهستان بهترین فرصت برای قطعیت 4 سهمیه ایران است.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی ایران فرآیند بسیار خوبی را برای کسب سهمیه طی کرده و حتی بعد از جام جهانی لهستان دو جام جهانی دیگر هم برای کسب سهمیه فرصت داریم اما تلاش ما این است در همین لهستان کار را تمام کنیم.

باقرزاده از وضعیت علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی ابراز خرسندی کرد و توضیح داد: در حد ظرفیت و پتانسیل وجود امکانات خوبی را برای ملی پوشان فراهم کردیم و با توجه به هدایت خوب پیمان فخری، سرمربی تیم هم امیدواری بسیار زیادی برای کسی مدال المپیکی داریم تا این رشته به پنجمین رشته مدال آور ایران در بازی های المپیک تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شمشیربازی سیر صعودی طی کرده، گفت: در بازی های المپیک 2012 یک سهمیه داشتیم این سهمیه در المپیک ریو به دو نفر رسید و اکنون با 4 سهمیه درصدد کسب مدال المپیکی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز